Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmää, kun Lidlissä ei ole mitään kanta-asiakasohjelmaa :(

Vierailija
18.02.2011 |

Niin paljon ostan viikottain, että olisi kiva, kun saisi jotain "bomusta" Lidlissä käyttämistäni rahoista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat bonukset tavallaan jo ostaessa.

Vierailija
2/3 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edullisina hintoina.

Minä ainakin saan. Esim. Lidlissä maitolitra on 65 senttiä, meidän lähimmässä s-kaupassa 84 senttiä eli jo tuli bonusta enempikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin on. Kerrankin saa edullista ruokaa, kun rahaa ei mene kaiken maailman bonusjärjestelmien ylläpitoon. Se on kaikkea muuta kuin ilmaista ja asiakkaat sen hinnoissa maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän