en usko, että lapsi menee pilalle
oli se sitten 7 tai 9 h päivässä hoidossa
mitä voi noina maagisena kahtena tuntina tapahtua?
lasten ajantaju on vähän niin ja näin, pääasia, että haetaan suht samaan aikaan joka päivä
Kommentit (8)
oma lapsi on tuon 7 h päivässä ja tuntuu että suurin osa on siellä huomattavasti pitempään. Haen yleensä ekana.
Tässä tapauksessa ero 7 ja 9 h päivien välillä on ihan ilmiselvä omalla lapsella. Hän ei nuku enää hoidossa, joten alkaa olla vähän levoton kahden jälkeen. Silloin on korkea aika päästä kotiin ja sitten katsotaan yhdessä mitä tehdään jaksamisen mukaan. 9 h päivinä menisi liian levottomaksi meno - kokeiltu on.
siellä kun on levotonta ja menoa ja meininkiä koko ajan. Mulle sellainen työpäivä on karmean väsyttävä saati jollekin lapselle pk-ryhmässä missä 15-25 mukulaa heiluu ja metelöi koko ajan. On se ihan tutkittukin asia miten se vaikuttaa lapsen psyykeen.
Mutta se on sinulle 2 tuntia vähemmän aikaa lapsesi kanssa. Meillä lapset oli päiväkodissa tuon 9 tuntia päivässä, joskus vähän enemmänkin, ja kyllä se on tooosi pitkä päivä...
kotitalouskouluun vaan heti perskoulusta
Menee, jos kyseessä on työäidin lapsi.
annas tulle, miten se vaikuttaa psyykeen
mitäs teet, kun työpäivä on 8h. Miehellä 8h +½h ruokatunti.
Onneksi lapsi oikeasti viihtyy hoitopaikassaan.
olivatko 7h vai 9h...pitkä päivä ja paljon väsyneempiä olivat.