Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa pomo olisi riippuvainen työntekijästä?

Vierailija
26.01.2011 |

Eli työntekijä keksii ideat, jotka pomo toteuttaa, pönkittää pomon "egoa" tai itsetuntoa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun ei voi kaikkia päätöksiä tehdä niin on hyvä kun voi pomolle puhua.

Vierailija
2/2 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikallani se on arkipäivää.



Työntekijät (suunnittelijat) suunnittelevat laitteita ja kehittävät uusia ideoita.

Esimiehen tehtävä on huolehtia byrokratiasta ja siitä että kaikilla tarvittavat työvälineet :)



Miksi tämmöistä kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan