Lue keskustelun säännöt.
Oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa pomo olisi riippuvainen työntekijästä?
26.01.2011 |
Eli työntekijä keksii ideat, jotka pomo toteuttaa, pönkittää pomon "egoa" tai itsetuntoa?
Kommentit (2)
Minun työpaikallani se on arkipäivää.
Työntekijät (suunnittelijat) suunnittelevat laitteita ja kehittävät uusia ideoita.
Esimiehen tehtävä on huolehtia byrokratiasta ja siitä että kaikilla tarvittavat työvälineet :)
Miksi tämmöistä kysyt?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itse kun ei voi kaikkia päätöksiä tehdä niin on hyvä kun voi pomolle puhua.