Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ns anoppi prkele...

Vierailija
17.02.2011 |

mun ns. anoppi on pyllystä, ihan todella.

me ollaan mun miehen kans pikkuhiljaa palautumassa yhteen eron jälkee. meillä on 3 v. poika, ja mies on nyt muutaman viikon ollu täällä kotona, meillä...

hällä on edelleen joka toinen vkl to-su "hoitovuoro" ja onkin sen usein viettänyt tän 4 kk eron aikana vanhempiensa luona, missä on myös majaillut.

nyt on kuitenkin niin sanotusti minun hoitovuoro, ja tää anoppi soittaa pojalleen ja kysyy saako lapsen viikonlopuksi?!!!!

siis ihan ok, saavat minun puolesta viettää aikaa lapsen kansa mutta eikähän nyt ois pitäny soittaa minulle ja kysyä... ärsyttää..!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat suuttua. Olisit iloinen, jos anoppi haluaa lapsen kanssa viettää aikaa.

Vierailija
2/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenki iloinen, mutta miksei voi kysyä minulta suoraan, minähän täällä lapsen kanssa asun, poikasa on kirjoilla heillä. ... voi olla että olen turhaan kiukkunen mutta minusta hänen pitäs kysyä multa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se pyllystä, että hän kysyy asiasta mieheltäsi, jonka kanssa olette palanneet yhteen? Mikä sua nyt häiritsee?

Vierailija
4/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenki iloinen, mutta miksei voi kysyä minulta suoraan, minähän täällä lapsen kanssa asun, poikasa on kirjoilla heillä. ... voi olla että olen turhaan kiukkunen mutta minusta hänen pitäs kysyä multa!

Vaan on muuttanut takaisin sun luo. Ajattelee kai, että te molemmat olette lapsesta vastuussa yhdessä.

Vierailija
5/5 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi sanomatta että juuri tänään aamupäivällä soitti mulle ja ilmoitti että hänen poikansa ei ikinä tule lopullisesti olemaan minun... ok, tässä tapauksessa mulla on kai oikeus pyytää häntä kysymään minulta jos haluaa lapsen mun hoitovuoron aikaan(hirveä sana) kunnes poikansa on todella virallisesti kirjoilla meän kanssa...