Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monelta 3-vuotiaiden nukkumaanmeno aika teillä?

Vierailija
02.02.2011 |

Eli monelta sänkyyn ja monelta suurinpiirtein nukahtavat? nukkuvatko päiväunet? ovatko päivähoidossa vai kotona?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3, 5 ja 7. Kaksi nuorinta ovat päiväkodissa, 3v nukkuu päiväunet (mutta vain pk:ssa, vapaapäivinä ei) ja 5v ei.



3v nukahtaa arviolta vartissa, heräilee yleensä seitsemän maissa.

Vierailija
2/7 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapesut kahdeksan aikoihin. Noin puoli yhdeksältä sänkyyn. Yhdeksän-puolikymmenen maissa nukahtaa.



Välillä nukkuu pienet päiväunet (tunnin korkeintaan), välillä ei nuku. Kotona on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja herää aamulla 7-8 aikoihin yleensä.



Nro 3

Vierailija
4/7 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Pikkukakkosen jälkeen iltapala ja iltapesu ja iltasadun siivittämänä nukahtaa heti.



5-vuotias saa valvoa sadun jälkeen tunnin, eli klo 20 untenmailla. Ei päiväunia myöskään.



1-vuotias menee samaan aikaan nukkumaan kuin 3v.

Vierailija
5/7 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan mennään 20.30-21 ja nukahtaa 10 min kuluessa. aamulla herätään puol ysi tai ysiltä. päiväkotipäivänä nukkuu päikkärit mutta joutuu heräämään aamulla jo kasilta joten illalla mennään nukkumaan kasilta.

Vierailija
6/7 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäkysymyksenä että nukutatteko vai nukahtavatko itse? (jossain vastauksissa olikin että nukahtaa jo satuun) kiitos vastauksista, miel luen lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäkysymyksenä että nukutatteko vai nukahtavatko itse? (jossain vastauksissa olikin että nukahtaa jo satuun) kiitos vastauksista, miel luen lisää!

Ensin iltasatu, sitten unilaulu ja jätän lapset nukahtamaan itsekseen (3v ja 5v nukkuvat samassa huoneessa). Vielä viime kesänä istuin vieressä kunnes nuorimmainen nukahti, mutta sitten alkoi nukahtamisessa kestää ja kestää, niin lopetin nukuttamisen. Muutama ilta oli hankalia ja sitten on sujunut hyvin.

t. 2