Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tipattoman tammikuun viettäjät: mites on mennyt?

Vierailija
26.01.2011 |

Mä aloitin kolmatta kertaa tipattoman tammikuun ihan kunnonkohotusmielessä. Aloitin aika rankan treenaamisen, joten parempi oli jättää alko kokonaan pois.

Nyt tuntuu vaan siltä etten halua alkoholia enää ollenkaan, mitä kauemmin tipattomani kestää ja tätä samaa ei ole ollut kahtena aiempana vuonna.



Mites teillä muilla tipattomalla olijoilla on mennyt?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aion olla vielä toiset 2vko, että tulee se kuukausi :o). Mutta hyvin on mennyt, ihmeen hyvin, luulin että olisi vaikeaa. Vaan pari kertaa kun joku on tosissaan jurppinut on tullut mieleen, että voi kun saisi nyt viinilasin......!! Tehnyt kyllä todella hyvää, mulla ensimmäinen kerta kun tätä vietän, normaalisti viiniä kuluu aika runsain mitoin!!

Vierailija
2/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuli sen verran hyviä uutisia että niitä juhlittiin samppanjalla, sen jälkeen palattiin tipattomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen ollut tipattomalla joulukuun 4.pvä lähtien. Jos sitä ensikuussa sitten vähäisen :)

Vierailija
4/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele alkoholia ikinä, juon sitä juhlissa ja ystävien seurassa kun sille päälle satun.

Vierailija
5/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mennyt.

Paino on pudonnut, olo on pirteä ja unen laatu parantunut.

Jatketaan huikattomalla helmikuulla saman tien.

Vierailija
6/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka toinen kk tipattomalla. Tää sopii mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tätä palstaa tajunnut, miten monella on alkoholiongelma oikeasti. Itseäni asia ei koskaan ole koskettanut.

Vierailija
8/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tätä palstaa tajunnut, miten monella on alkoholiongelma oikeasti. Itseäni asia ei koskaan ole koskettanut.

kannattaa ottaa asioista selvää niin ei järky sitten niin pahasti. ensinnäkin se että alkoholistit eivät pysty tipattomia viettämään.

T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelisin jos väittäisin, ettei olisi ollenkaan mieli tehnyt, mutta se nyt ei varmaan ole kiellettyä. :) En silti ole siis sortunut. Mieli on hyvä ja vireä, tunnen oloni vahvaksi kun olen pystynyt kieltäytymään. Olo on keventynyt, alkoholi on enimmäkseen poistunut mielestä. Ennen kun sitä tuli ajateltua useamman kerran viikossa ("pitäiskö sitä tänään...").



Mutta haluan kyllä siis alkoholia edelleen! :D Mutta jatkossa kotitissuttelu saa jäädä.

Vierailija
10/10 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ottaa nokkiinsa. En puhunut sun aloituksestasi erityisesti, vaan asiasta yleisellä tasolla.



Tiedoksesi kuitenkin, että myös alkoholistit pystyvät viettämään tipattomia kausia.



T. Se, jolle vastasit.