Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun nettikaupan tilaus ei tullut?

12.03.2024 |

Tilasin Ruokaboksin, jonka toimitus piti olla tänään klo 16-18 välillä. Sain siis tarkasta toimitusajasta tänään tekstarin päivällä. Sain myös linkin, jota kautta pystyin seuraamaan kuljetusta. Se oli johonkin klo 17.30 saakka tilassa "lähetys tulossa" , sitten vähän ennen klo 18 se muuttui "lähetys toimitettu". Ja mitään ei siis ole kuulunut. Asun isossa kaupungissa keskusta-alueella kerrostalossa, ja tietääkseni ovikellosummeri toimii normaalisti. Kävin vielä kahdesti ulko-ovella katsomassa, että onko paketti jätetty sinne, eikö siellä ollut mitään eikä myöskään silmillä nähden ole lähimainkaan. Ilmeisesti lähetti vienyt paketin väärään osoitteeseen ja vaan jättänyt paketin ulko-ovelle?

Aamulla tietenkin otan yhteyttä Ruokaboksin asiakaspalveluun ja pyydän rahanpalautusta. Onko teillä kokemuksia, että olisitte verkkokaupasta tilanneet jotain mutta se on jäänyt toimittamatta tai että jotain tilauksesta on jäänyt puuttumaan? Mites jos ne siellä asiakaspalvelusta väittää minun valehtelevan eivätkä usko, että en ole oikeasti saanut pakettia?

Kommentit (12)

1/12 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja tietysti sattuu kaikille (tarkoitan lähettiä, joka ilmeisesti vienyt paketin ties minne väärään osoitteeseen), mutta silti kyrsii, kun kovasti odotin tätä Ruokaboksia.

 

Ap

2/12 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sopinut että tulee omalle ovelle pimpottelemaan ja et ole mitään kuitannut niin et silloin ole myöskään mitään saanut. Asiakaspalveluun yhteyttä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään käynyt. Niin että olette esim. Tilanneet vaikka kosmetiikka pakkauksia ja sitten siinä postipaketissaei ole ollut kaikkia tilaamiasi tuotteita ?

4/12 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

On

Lisää kommentteja?

Vierailija
5/12 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto asiakaspalveluun ensi tilassa. Eli heti kun voi todeta ettei paketti ole luvattuna ajankohtana tullut ja jos vaan suinkin asiakaspalvelu on silloin toteamishetkellä vielä auki. 

Vierailija
6/12 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt-tilaukselle kävi joskus noin, Woltin aspasta tekivät tilauksen uudelleen, ja se toimitettiin perille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
7/12 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

On

Lisää kommentteja?

Kukaan?

8/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

On

Lisää kommentteja?

Kukaan?

Muita kommentteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä asiakaspalvelusta ne pystyy jäljittämään sen kuljettajan.

Vierailija
10/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiostoissa on tärkeätä, että maksum suorittaa credit-kortilla ja vieä mieluummin paypalilla, jos paypal on mahdollinen. Paypalin takana mieluummin credit kortti. Jos tavaraa ei tule määräaikaan mennessä eikä myyjän kanssa pääse yksimielisyyteen, saa rahansa paypalilta tai luottokortin myöntäneeltä pankilta takaisin.

Itselläni on varmaan pari kolme tuhatta nettitilausta. Parin prosentin kanssa on ollut ongelmia, enimmäkseen ebayssa. Rahat olen joka kerta saanut takaisin, joko vapaaehtoisesti tai paypalin kautta. Luottokorttiyhtiön kautta on pari maksua hoitunut takaisin. Yleensänkn teen esiselvityksen kauppiaasta. Mustalla listallani on jokunen suomalainennkin nettikauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiostoissa on tärkeätä, että maksum suorittaa credit-kortilla ja vieä mieluummin paypalilla, jos paypal on mahdollinen. Paypalin takana mieluummin credit kortti. Jos tavaraa ei tule määräaikaan mennessä eikä myyjän kanssa pääse yksimielisyyteen, saa rahansa paypalilta tai luottokortin myöntäneeltä pankilta takaisin.

Itselläni on varmaan pari kolme tuhatta nettitilausta. Parin prosentin kanssa on ollut ongelmia, enimmäkseen ebayssa. Rahat olen joka kerta saanut takaisin, joko vapaaehtoisesti tai paypalin kautta. Luottokorttiyhtiön kautta on pari maksua hoitunut takaisin. Yleensänkn teen esiselvityksen kauppiaasta. Mustalla listallani on jokunen suomalainennkin nettikauppa.

Korona aikana TAP Portugal ei millään suostunut korvaamaan peruttua lentoa vaan väkisin tyrkyttivät voutcheria. Yhteys Paypal ja rahat tilillä parissa päivässä, toimii todellakin.

Vierailija
12/12 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sitten se ei tullut. Sitten eletään sen kanssa. Ihan oikein.

Jos on tyhmä, tilaa netistä ja maksaa etukäteen jonkun Ruokaboksin, vaikka joka paikka on täynnä ruokakauppoja, niin minusta on ihan oikein.

Maksat oppirahoja siitä tyhmyydestä ja uusavuttomuudestasi, että et osaa ajatella itse mitä ruokaa haluat tehdä ja mitä siihen pitää ostaa. 

Ja nyt et osaa toimia edes tässä tilanteessa. Meidän pitäisi nyt ajatella tämä reklamointikin sinun puolestasi. Oikeasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi