Joku pappa kassalla väitteli myyjän kanssa kivenkovaan ettei hänen ostokset voi tehdä 21 euroa!!
kyllä oli myyjällä kestämistä, kun piti miehen kanssa tarkistaa kuittia ainakin viisi kertaa läpi. Tajusin etten koskaan halua olla kaupan kassa... :S Ymmärrän, että ruuat yms muut on nousseet,mutta se ei ole myyjien syy ja heille ei pidä raivota ja inttää vastaan. Se pappa oli keräillyt kaikenlaisia patukoita ja karkkipusseja ja ei tajunnut että hups, noistahan meneekin parikymppiä helposti.
Kommentit (24)
Enemmän pitäisi tinkiä. Niissä hinnoissa on ainakin puolet liikaa. Kauppiaan pitäisi olla kassalla että hinnoista voi sopia.
Ihan perus. Jollain ihmisillä on sellainen käsitys että kassatyöntekijä edustaa kauppiasta. Ei siinä auta kuin hymyillä ja sanoa jotain "joo kerron kauppiaalle huolesi", jota en tietenkään koskaan kerro.
Mulla taas oli niinpäin että kaupan kassa rupes tsiigaa mun kuittia että miten nää ostokset voi olla muka 50 euroa kun oli vaa muutama pussi jotain pähkinöitä ja ravintolisä
Voi olla ettei pappa enää osannut yhteenlaskuja kunnolla ja pyöristyi hinnoista. Karamelli pussit harmittavan kalliita nykyään 3-4e. Saa tarkkaan katsoa mitä ostaa jos haluaa edullisesti elää.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän pitäisi tinkiä. Niissä hinnoissa on ainakin puolet liikaa. Kauppiaan pitäisi olla kassalla että hinnoista voi sopia.
Turkkilaiset basaarit on muualla.
Tätä tulee päivittäin vastaan ja aina eläkeläiset asialla.
Kyllä minäkin olin pöllämystynyt kun pienen pienet ostokset oli yli kaksikymppiä. Mutta pikainen kuitin tarkistus riitti. On ne hinnat nousseet.
Juu, asiakaspalvelutyö on täyttä hel vettiä. Onneks ei tartte enää.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän pitäisi tinkiä. Niissä hinnoissa on ainakin puolet liikaa. Kauppiaan pitäisi olla kassalla että hinnoista voi sopia.
Basaarityyliin väittelyä ainakin puolen tunnin ajan per asiakas, ja asiakas on muutaman kerran lähtevinään ja jättävänsä ostoksensa sinne kassalle ja kauppias huutaa uuden tarjouksen perään.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tulee päivittäin vastaan ja aina eläkeläiset asialla.
Varmaan se tyyppi joka täällä marisee S-ryhmän voittomarginaalista?
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa!
Ilmiannettu
Oletko ikinä ajatellut, että joka kerta kun jankutat tätä, mahdollinen miehiä kohtaan koettu ylenkatse voimistuu jälleen pari piirua? Sitäkö sinä haluatkin? Tuoda todellisuuden lähemmäs kokemustasi?
Minusta on ihan ok tarkastaa/tarkastuttaa kuitti vs ostokset jos askarruttaa. Ei ole kerta eikä edes kaksi kun kuitissa on ollut virheitä. Ja poikkeuksetta kaupan hyväksi.
Eihän nyt melkein syödyistä ruuista voi maksaa kaupan pyytämää hintaa. Tinkiminen on tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tulee päivittäin vastaan ja aina eläkeläiset asialla.
En kyllä ymmärrä, mitä ihmettelemistä tässä on. Muistisairautta on paljon, ja se oireilee vuosia ennen kuin ihminen ei enää kulje yksinään kaupassa. Oma äitini tajuttiin muistisairaaksi vasta, kun hän ei ymmärtänyt, miksi kaupassa pitäisi maksaa kun kortti oli jäänyt kotiin.
Enemmän minä tuossa tilanteessa ihmettelen sitä, ettei kukaan kysynyt, onko miehellä rahaa maksaa, ja olisi vienyt tämän huomiota hiukan muualle, jos oli periaatteesta jankkaaja. Emme osaa käsitellä vanhuksia ollenkaan siinä missä emme lapsiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu, asiakaspalvelutyö on täyttä hel vettiä. Onneks ei tartte enää.
Ehkä se voi ollakin täyttä helvettiä, mutta kerro nyt vielä, mikä ei ole. Ei minusta pitäisi olla odottamatonta, että ihmiset eivät kaikki käy täysillä. Jos tämä oli esimerkki helvetistä, niin aika miedoltahan tuo vaikuttaa. Omat asiakkaat on toki valikoitunutta porukkaa, muttei ihan aina myönteisessä mielessä. Ovat oikein kivoja ihmisiä ja tekevät työstä vain mukavampaa. Jaloilla varustettuja mulkkuja tulee erittäin harvoin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan ok tarkastaa/tarkastuttaa kuitti vs ostokset jos askarruttaa. Ei ole kerta eikä edes kaksi kun kuitissa on ollut virheitä. Ja poikkeuksetta kaupan hyväksi.
Ostin takin, hinta 199,0 e, kassa laskutti 19,90.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan ok tarkastaa/tarkastuttaa kuitti vs ostokset jos askarruttaa. Ei ole kerta eikä edes kaksi kun kuitissa on ollut virheitä. Ja poikkeuksetta kaupan hyväksi.
Mulla oli sähköinen kuitti mutta otin paperisen takaisin juuri tuon takia. Sain kyllä oikaistua virheet sähköisestäkin kun lähimarket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, asiakaspalvelutyö on täyttä hel vettiä. Onneks ei tartte enää.
Ehkä se voi ollakin täyttä helvettiä, mutta kerro nyt vielä, mikä ei ole. Ei minusta pitäisi olla odottamatonta, että ihmiset eivät kaikki käy täysillä. Jos tämä oli esimerkki helvetistä, niin aika miedoltahan tuo vaikuttaa. Omat asiakkaat on toki valikoitunutta porukkaa, muttei ihan aina myönteisessä mielessä. Ovat oikein kivoja ihmisiä ja tekevät työstä vain mukavampaa. Jaloilla varustettuja mulkkuja tulee erittäin harvoin vastaan.
Meepä Stockalle niin tajuat. Valitusta tulee aivan kaikesta, esmes jopa siitä että edelliselle asiakkaalle hymyiltiin muka enemmän kuin kyseiselle... Nykyään laskuttajana ja rakastan työtäni.
Miten yleensä kerkiät tältä sivustolta kauppaan tarkkailee ihmisiä?