Lue keskustelun säännöt.
Aiheuttaako kierukka masennusta?
05.12.2010 |
Siis hormoonikierukka? Minulla masennuslääkitys aloitettiin keväällä, kesä meni mukavasti. Elokuussa laitettiin kierukka ja nyt tuntuu päivä päivältä ahdistavammalle elämä. Muutenkin on kaikenlaista vaivaa tuosta kierukasta, hiustenlähtöä, hirveitä mielialanvaihteluita, täydellinen haluttomuus, kystia, kipuja.
Haluaisin poistattaa, mutta mikä sitte ehkäisyksi ja kamaliin vuotoihin hoidoksi?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla