Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä siinä on että joulun alla tulee halu auttaa??
26.11.2010 |
Silloin tunnutaan ajattelevan muitakin, muuten tuijotetaan vain omaa napaa.
Kommentit (2)
kaikki ajattelevat vain itseään, mutta hyvin on aivopesty ihmiset "välittämään" toisista jouluna. Heille taitaa tulla liian huono omatunto aina jouluisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja Jeesuksen opetuksiin kuuluu toisista välittäminen ja niidenkin auttaminen, jotka eivät sitä "ansaitse". Joulu on rauhan ja hyvän tahdon juhla, myös ei-uskoville, se kuuluu suomalaiseen kulttuuriin ja hyvä niin!