100kg on oikein sopiva paino naiselle
Kommentit (19)
Tarkoitat kai miehille? Naiset ovat yleensä ottaen, aika paljon pienempiä.
Miehille ihan ok paino.
T: tuntematon
On! Sellainen 176 cm / 100 kg tiimalasi. Siinä on näyttävyyttä, joka jää heikkoitsetuntoisten miesten ulottumattomiin.
Jos on 190-200cm koripalloilija. Olen itse 183cm sporttinen mies ja painan 78kg.
M39
Onko ÄO sinulla, ap, yhtä kuin kengännumero?
Vierailija kirjoitti:
On! Sellainen 176 cm / 100 kg tiimalasi. Siinä on näyttävyyttä, joka jää heikkoitsetuntoisten miesten ulottumattomiin.
😂😆🤣😝
Vierailija kirjoitti:
On! Sellainen 176 cm / 100 kg tiimalasi. Siinä on näyttävyyttä, joka jää heikkoitsetuntoisten miesten ulottumattomiin.
Tykkään kurveista, voi olla toki komeakin, mutta on tuossa parikymmentä kiloa liikaa.
90kg sexbomb 😍😍😍
Juu, oikea nainen on 100 kg tai yli!!!
Hyvinvointia mitataan mielummin pulssina. Jos pulssi on levossa alle 50, vain pitääkseen 100kg naista elossa perustoimintoineen, se on hyvä paino.
Jos pulssi pätkii tai piiskuroi +80 lepotilassa, jotain on pielessä.
-38 BpM, mies
Kun minä olin 100kg olin sairaalollisen lihava ja en edes mahtunut käsinojallisiin tuoleihin kunnolla istumaan.
Nyt olen 60kg ja sopiva.
Jos ajattelee, että 100kg "ei ole paha" naiselle, niin elää kyllä ihan harhaisessa todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
No on sulla pienet tuolit😂
100kg painava nainen on kyllä ihan jäätävä laardikasa
Juu, ja paras kohteliaisuushan on... Noin lihavaksi hikoilet harvinaisen vähän...
M60
Jotta 100 kg olisi normaalipainoa, pituuden pitäisi olla suunnilleen noin 2 metriä tai enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointia mitataan mielummin pulssina. Jos pulssi on levossa alle 50, vain pitääkseen 100kg naista elossa perustoimintoineen, se on hyvä paino.
Jos pulssi pätkii tai piiskuroi +80 lepotilassa, jotain on pielessä.
-38 BpM, mies
Mulla on lepopulssi 48, ja painan 108. Vyötärö erottuu kyllä. Ei ole diabetesta, ja verenpaineet 70/120.
Olenko siis "sopiva"?
100 kilon keijukainen.