Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia taksien navigaattoreista?
04.12.2010 |
Ajoin tänään taksilla. Taksin navigaattori ei tuntenut asuinaluettani vaan olisi vienyt mut metsään.
Kertoi, että joku asiakas olisi joskus halunnut, että hänet vietäisiin metsään. Ehdotin, että jos sellaisia asiakkaita tulee niin heittää ne psykiatriseen sairaalaan. Sinne ne pääsee turvaan suljetulle osastolle. Sitä ne haluavat ja ehkä tapaavat siellä jotakin tuttujakin.
Tiedän yhden koulunkäyntiavustajan, jolla oli ongelmia avainten kanssa ja siksi hän oli suljetulla psykiatrisella osastolla.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla