Miksei kassatädit sano edes kiitosta?
Nykyään tuntuu että kassoilla käydessä edes saa kiitosta takasin.
minä vielä ymmärrän sen jos kassatyöntekijä ei halua moikata takaisin, mutta kyllä sentään työnkuvaan kuuluu kiitos sanoa asiakkaalle.
Äsken sain vain murhaavan katseen, ei edes sanonut paljon ostokseni maksavat. No ainakin tietää ettei sinne kauppaan ole tervetullut
Kommentit (6)
Kannattaa katsoa peiliin, mitä sinä annat kassahenkilölle kun menet kassalle. Minä saan aina hyvää palvelua, joskus tuntuu pahalta kun joutuvat lipomaan, tervetuloa toistekin. Osaan hymyillä ja kiittää.
Ekana tuli mieleen että varmaan huonopäivä/masentunut, mutta jos kuitenkin normaalisti kohteli muita asiakkaita niin ehkä se kassatäti/setä meni niin sekaisin susta ettei saanut sanaa suustaan? :D
Jos 7 tunnin aikana käy tuhansia asiakkaita, on varmasti ahdistavaa hokea yhtä sanaa koko ajan kuin robotti, toistoa. Ehkä se sanovat sen enemmän maksaville tai sitten ei sitä. On kauheaa että pitää hokea asiakkaana, moi hei kiitos. Se on kassalle ehkä ihan sama kuka siellä käy.
Toivotin viime perjantaina kassatädille hyvää joulua. Sain takaisin tylyn tuijotuksen ja hiljaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Jos 7 tunnin aikana käy tuhansia asiakkaita, on varmasti ahdistavaa hokea yhtä sanaa koko ajan kuin robotti, toistoa. Ehkä se sanovat sen enemmän maksaville tai sitten ei sitä. On kauheaa että pitää hokea asiakkaana, moi hei kiitos. Se on kassalle ehkä ihan sama kuka siellä käy.
Kyllä mulle ainakin paljon parempi fiilis kaupassa käydessä tulee kun kassatäti moikkaa mielummin kun kyselee sitä plussakorttia.
No he ovat erilaisia ihmisiä. Osa avoimempi ja palvelusuuntautuneempi kuin toinen. Se itseäni on ihmetyttänyt että sanotaan vaikka edelliselle asiakkaalle hyvää joulua tms. Mutta sitten itselleni ei. Eräässäkin kaupassa olen säännöllisesti asioinut niin on tainnut vain yksi myyjä toivottaa jotakin. Muut suhtautuu jotenkin ivallisesti. Ja olen hyvä vaatimaton asiakas joka ei paljoa vaadi palvelulta.