Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tehdään jäälyhty?
Kommentit (3)
sinne vettä ja yöksi pihalle. Aamulla kumoat ämpärin saunan/kylppärin lattialle, sulatat ämpärin päällisen suihkulla niin että jää putoaa lattiale. Sen jälkeen teet jollakin päälle reiän, esim luudalla, kaadat liiat veet pois ja näin sinulla on jäälyhty.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uunipellille laitoin vettä ja sinne havuja yms. Annoin jäätyä ja näin sai jääpaistoksen jonka taakse pystyi laittamaan kynttilän.
sinne vettä ja yöksi pihalle. Aamulla kumoat ämpärin saunan/kylppärin lattialle, sulatat ämpärin päällisen suihkulla niin että jää putoaa lattiale. Sen jälkeen teet jollakin päälle reiän, esim luudalla, kaadat liiat veet pois ja näin sinulla on jäälyhty.
Alue: Aihe vapaa
Laitat isomman ämpärin sisään pienemmän ämpärin ja pienempään ämpäriin jonkun painon, esim. kiven. Kaadat sitten isompaan ämpäriin vettä ja pistät pihalle jäätymään. Kun jäätynyt, otat pikkuämpärin pois ja näin sulla on jäälyhty.