Yves Rocher EI LOPETA - vain nettitilaaminen loppuu!
Edelleen postimyynti (kuukausittaiset postiluukusta saapuvat tarjoukset) ja puhelimella tehtävät tilaukset jatkuvat.
Vain nettisivut sulkeutuvat.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Onpas kökköä ja wanhanaikaista.
Minusta ihanaa! Nuoruus tulee mieleen. Ilmeisesti verkkomyynti ei ole ollut kannattavaa. Kukapa sitä kannattavaa toimintaa lopettaisi.
Firma kuopataan lähivuosina asiakaskunnan mukana.
Eihän mitään postimainoksia ole tullut 30 vuoteen!
Vierailija kirjoitti:
Firma kuopataan lähivuosina asiakaskunnan mukana.
Höpöhöpö.
On kuulemma paljon asiakkaita, jotka tilaavat postissa kotiin saapuvia tarjouksia.
Osa lähettää tilausliomakkeen postissa (tarjouksessa kirjekuori mukana, postimaksu maksettu) tai soittamalla.
Verkkomyynti - joka nyt loppuu - ei ole ollut kuulemma kannattavaa. Ei ollut asiakkaita. Turhaa tuhlata rahaa ja pitää nettimyyntiä auki, kun ei asiakkaat osta sieltä.
Mitenköhän sitten pääsee nettiasiakkaasta takaisin postimyyntiasiakkaaksi? Ei mulle mitään lippulappusia ole tullut 30 vuoteen.
Minullekaan ei ole tullut kirjeitä aikoihin, enkä todellakaan ala enää siihen leikkaa-liimaa-lipuke-lipuke-pelleilyyn. Ei ne kamat nyt niin erityisiä ole, etteikö vastaavaa saisi muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mitään postimainoksia ole tullut 30 vuoteen!
Olet ilmeisesti lopettanut tarjousten tilaamisen. Minäkin lopetin vuosiksi, mutta nyt tilasin kesällä uudestaan ja taas tulee tarjouksia postiluukusta kotiin.
Kotiin saapuva tarjouskirje pitää erikseen tilata!
Tulee noin 3 viikon välein postiluukusta.
Tämä(kin) huonosti infottu Yves Rocherilta!!
Kuten tuo verkkomyynti lopettaa -uutinenkin.
Olisi pitänyt kertoa rautalangasta, että vain verkkomyynti lopettaa, mutta postimyynti ja puhelunmyynti jatkuvat normaalisti.
Kuka siellä hoitaa PR??
Ei kyennyt ihan putkeen!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitten pääsee nettiasiakkaasta takaisin postimyyntiasiakkaaksi? Ei mulle mitään lippulappusia ole tullut 30 vuoteen.
A) soitat heille
B) kerrot haluamasi tarjouksia kotiin
C) avot, nyt vain odotat että posti kuljettaa niitä sinulle
D) helppoa kuin heinänteko
Vierailija kirjoitti:
Minullekaan ei ole tullut kirjeitä aikoihin, enkä todellakaan ala enää siihen leikkaa-liimaa-lipuke-lipuke-pelleilyyn. Ei ne kamat nyt niin erityisiä ole, etteikö vastaavaa saisi muualtakin.
Jos et askartele niin soita tilaus. Niin minäkin teen. Tein jo vaipaaehtoisesti ennen kuin nettimyynti edes loppyi.
Nostalgiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitten pääsee nettiasiakkaasta takaisin postimyyntiasiakkaaksi? Ei mulle mitään lippulappusia ole tullut 30 vuoteen.
A) soitat heille
B) kerrot haluamasi tarjouksia kotiin
C) avot, nyt vain odotat että posti kuljettaa niitä sinulle
D) helppoa kuin heinänteko
Siis pitääkö sinne oikeasti soittaa että toimittavat taas askartelulipukkeita? Elääkö tuo firma edelleen 90-lukua?
Tuota menoa loppuu kyllä koko putiikki. Kun vain ikäloput tekevät "verkkokauppoja" noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitten pääsee nettiasiakkaasta takaisin postimyyntiasiakkaaksi? Ei mulle mitään lippulappusia ole tullut 30 vuoteen.
A) soitat heille
B) kerrot haluamasi tarjouksia kotiin
C) avot, nyt vain odotat että posti kuljettaa niitä sinulle
D) helppoa kuin heinänteko
Siis pitääkö sinne oikeasti soittaa että toimittavat taas askartelulipukkeita? Elääkö tuo firma edelleen 90-lukua?
Se 90-luku sattuu olemaan niin kannattavaa, että VAIN se (postimyynti/puhelinmyynti) jatkuu.
Verkkomyynti loppui, kun ei kantanut!
Asiakkaathan tämän on tehneet. Ne tilaa vain postimyynnistö - ei verkosta!
So!
Vierailija kirjoitti:
Tuota menoa loppuu kyllä koko putiikki. Kun vain ikäloput tekevät "verkkokauppoja" noin.
Höpögöpö.
Minäkin 40+ tilaan postimyynnistä taas! Kivaa!
Kertokaas, te postimyyntiasiakkaat, että kuinka usein sitä postia YR:ltä tulee? Kun ei nyt jaksaisi mitään viikoittaista paperisilppuakaan. Toisaalta ihan nostalgiasyistä kiinnostaisi vähän leikkailla ja liimailla :D
Yves Rocherilla on ollut kolme (3) tapaa tilata tuotteita:
- NETTIMYYNTI (lopettaa)
- PUHELINMYYNTI (ei lopeta)
- POSTIMYYNTI (ei lopeta)
Ymmärretty?
Todella huonosti infottu yrityksen puolelta, kun näin iso ja myyntiinkin vaikuttava väärinkäsitys on päässyt syntymään!
Kuka mahtaa hoitaa yrityksen PR? Huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sitten pääsee nettiasiakkaasta takaisin postimyyntiasiakkaaksi? Ei mulle mitään lippulappusia ole tullut 30 vuoteen.
A) soitat heille
B) kerrot haluamasi tarjouksia kotiin
C) avot, nyt vain odotat että posti kuljettaa niitä sinulle
D) helppoa kuin heinänteko
Siis pitääkö sinne oikeasti soittaa että toimittavat taas askartelulipukkeita? Elääkö tuo firma edelleen 90-lukua?
Ilmeisesti asiakkaat elävät edelleen 90-lukua. Ja mikä ettei, minäkin eläisin vielä mielelläni 80-lukua, jolloin kaikki toimi: posti toi postilähetykset päivittäin kotiin saakka ja postitoimistoista korkeintaan kilometrin päästä haettiin paketit, jotka saapuivat yhdessä päivässä. Junat kulkivat ajallaan kesät ja pakkastalvet, samoin bussit. Terveyskeskukseen pääsi kun oli kipeä eikä tarvinnut puhelimessa jonottaa aikoja ja hoito oli ilmaista, vain lääkkeistä maksettiin. Jep, minä haluan takaisin menneisyyteen, tässä ajassa ei ole mitään hyvää.
Jep!