Mokasin töissä, koska unohdin linjatun asian
Unohduksen vuoksi edistin asian toimintatapaan liittyvää menettelyä vähän eri suuntaan ja nyt kärsin tunnontuskissa. Kyseessä ei ole iso juttu, mutta hitto miten soimaan itseäni. Kaikista pahinta on se, etten varsinaisesti ole myöntänyt unohdusta vaan järkeilin asian olevan parempi tehdä toisella tapaa. Työskentelen äärimmäisen hetkisessä työympäristössä ja uusia menettelyjä sovitaan lähes päivittäin. Asioista sovitaan erinäisissä palavereissa ja usein sovitut asiat jäävät oman muistin varaan. Lupasin tuon asian kirjata mutta hyppäsin heti seuraavaan palaveriin ja asia unohtui.
Kivittäkää tai armahtakaa :D tai antakaa vinkkejä, miten jatkossa hallita työn kuormitusta ja asioiden muistamista. Muistiinpanoja kyllä teen, mutta sekin on välillä ihan mahdotonta kun miljoona asiaa meneillään.
Kommentit (5)
Toisin sanoen olet työtä tekevä ja muut voivat kertoa sinulle, miten asioita pitää hoitaa? Tee parhaasi ja yritä ottaa asioita muistiin. Jos jotain unohtuu, korjaa asia ja muista se jatkossa.
Voi olla työlästä jos joillain muilla on tehtävänä työtapojen ja linjausten keksiminen tai eteenpäin kertominen toisille. Kertojilla voi riittää virtaa mutta työntekijän on pysyttävä hereillä.
Huolestasi päätellen sulla on uupumus päällä tai se on nurkan takana. Koita vähän relata.
Tuskin se oli kovin vakava juttu. Unohda se ja leuka rintaan ja kohti uusia koettelemuksia...
Ollaan ihmisiä, ihmiset tekee joskus virheitä (niin tekee kyllä koneetkin, eli KAIKKI tekee virheitä). Se on vaan inhimillistä.
Koska ei ole kyse isosta asiasta, älä rasita linjausstoorilla työkavereita, vaan korjaa mitä voit ja siirry seuraaviin tehtäviin. Takuulla siellä ei mene kenelläkään kaikki kuin strömsöössä, mutta se on työnantajanne valinta.