Kaivokatu kiinni!!! What!! Miten sitten idästä pääsee länteen.
Voiko tätä vielä peruuttaa?
Ihan älytön suunnitelma!!
Kommentit (321)
Se on parempi sulkea koko raja. Läntiset pysyvät lännessä ja erityisesti itäläiset idässä. Joku kiintiö saa tulla metrolla töihin, muuten vältellään kanssakäymisiä. Se on parempi näinä aikoina niin.
Espaa pitkin tai rannan kautta tai kierrät pohjoisesta. Mä kuljen metrolla.
Vierailija kirjoitti:
Kehä 1 tuo sinut sieltä Itäkeskuksen takaa Keilaniemeen, omalla autolla pääset.
Tuoko sitten ei lisää päästöjä?
Ehdotan koko Helsingin sulkemista piikkilanka-aidalla muusta Suomesta.
Maalaisten ei ehkä kannattas tulla Helsinkiin olenkaan, jos noin heikosti tuntee reitit.
Vierailija kirjoitti:
Espaa pitkin tai rannan kautta tai kierrät pohjoisesta. Mä kuljen metrolla.
Eikös se Rautatieaseman metroasemakin ole kohta menossa remonttiin? Sitten metro kai jää Kaisaniemeen, joten nouset maan päälle Kaisaniemessä Yliopiston asemalla, jos haluat jatkaa Kampista eteenpäin länteen. Olen maalta, joten en ole seurannut eikä ole minun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kehä 1 tuo sinut sieltä Itäkeskuksen takaa Keilaniemeen, omalla autolla pääset.
Kulosaaresta Lauttasaareen pääsee kätevästi kehä ykkösen kautta :)
Otat Jokerin Tapiolasta Itikseen ja kierrät keskustan kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsinginkadun kautta
Ja kuinka jäätävä ruuhka on oopperan risteyksessä!!67
Kannattaisi nyt vaan kaikkien kiertää se keskusta kaukaa. Mitä ihmettä sieltä saa sellaista, mitä ei muualta saa? Jos sinne ei autoilijaa haluta, niin ajelkaa vaikka Turkuun tai Tampereelle, Porvookaan ei ole kaukana. Yllätytte muiden kaupunkien palveluista, parkkipaikoista, ravintoloista, kävelykeskustoista, joissa mahtuu myös ajamaan autoilla ja parkkitilaakin on, jopa ilmaista. Samalla tulee tehtyä vaikka pieni viikonlopun virkistysreissu, hotelliyö jossain muualla maksaa halvimmillaan saman verran, kuin shoppailureissun parkkimaksu Helsingin keskusassa.
Joudun käyttää autoa Töölöstä tuomiokirkolle.
Tulee tuskaisat oltavat.
Ai, etelä-espan yhtä kaistaa 10 kpl liikennevalojen kautta, kuten kaikki muutkin, kuten pelastusviranomaiset. Jäätävä ruuhka!!
Tällä tavallahan liikenteen haitat Suomessa minimoidaan, että tukitaan väylät.
Vierailija kirjoitti:
Joudun käyttää autoa Töölöstä tuomiokirkolle.
Tulee tuskaisat oltavat.Ai, etelä-espan yhtä kaistaa 10 kpl liikennevalojen kautta, kuten kaikki muutkin, kuten pelastusviranomaiset. Jäätävä ruuhka!!
Tuo on Helsingin päättäjien mukaan "viihtyisyyttä" lisäävä järjestely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinginkadun kautta
Ja kuinka jäätävä ruuhka on oopperan risteyksessä!!67
Menee sitten Nordista pitkin Mechelininkadulle tai Tukholmankatua Munkkiniemeen ja siitä länteen. Onhan noita reittejä. Eipä ollut tarkkaa kuvausta, minne länteen pitäisi mennä ja mihin kellonaikaan. 🙄
Kiltit tytöt Helsingin liikennesuunnittelussa ovat ottaneet vihervasemmistolaisen valtuusto päästötavoitteet vähän liian tosissaan.
Nyt kuvittelevat että liikenne täytyy tukkia jotta päästöt vähenevät, muuten valtuusto on heille vihainen.
Jotenkin tässä on vähän unohtunut se että liikennesuunnitteljalle on ollut tapana maksaa siitä että liikenne suunnitellaan sujuvaksi ei päinvastoin.
Päästöt vähenevät kun tuetaan sähköautoilua.
Se on tilastojen mukaan muutenkin kasvanut oletettua nopeammin.
Energiantuotankin on muuttunut huimaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun käyttää autoa Töölöstä tuomiokirkolle.
Tulee tuskaisat oltavat.Ai, etelä-espan yhtä kaistaa 10 kpl liikennevalojen kautta, kuten kaikki muutkin, kuten pelastusviranomaiset. Jäätävä ruuhka!!
Tuo on Helsingin päättäjien mukaan "viihtyisyyttä" lisäävä järjestely.
Älytöntä!
Kuka tämän jälkeenkin vielä äänestää vihreät valtaan? Pyöräteitä on jo erittäin hyvin. Ei kai autoilua tarvitse kokonaan kuolettaa!! On monia erittäin hyviä syitä käyttää autoa, pakottaviakin.
Tuskin kukaan on huviajellut keskustassa enää aikoihin!
Keksiikö joku keinon millä tämän päätöksen voisi vielä perua?
Vierailija kirjoitti:
Kiltit tytöt Helsingin liikennesuunnittelussa ovat ottaneet vihervasemmistolaisen valtuusto päästötavoitteet vähän liian tosissaan.
Nyt kuvittelevat että liikenne täytyy tukkia jotta päästöt vähenevät, muuten valtuusto on heille vihainen.Jotenkin tässä on vähän unohtunut se että liikennesuunnitteljalle on ollut tapana maksaa siitä että liikenne suunnitellaan sujuvaksi ei päinvastoin.
Päästöt vähenevät kun tuetaan sähköautoilua.
Se on tilastojen mukaan muutenkin kasvanut oletettua nopeammin.
Energiantuotankin on muuttunut huimaa vauhtia.
Kuvitelkaa, että kaupungin virastoissa ihmiset miettivät, miten kaupunkilaisten elämästä voitaisiin tehdä mahdollisimman hankalaa.
Kehä 1 tuo sinut sieltä Itäkeskuksen takaa Keilaniemeen, omalla autolla pääset.