Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakas on väärässä?

Vierailija
19.09.2023 |

Tein Helsingin postitalon Rajalassa kamerakaupat. Ostin vielä muistikortin, jonka hinta tuntui kovin korkealta. Muistelin myyjälle ostaneeni saman kortin aiemmin muualta vain kolmasosalla tuosta hinnasta. Myyjä sanoi, että olin väärässä, ja että kortti ei voinut olla sama. Uskoin häntä, mutta myöhemmin huomasin, että myyjä puhui omiaan, kortti oli sama, tulin siis maksaneeksi tuosta kortista hirmuisen hinnan. Asiakaspalvelu suhtautui valitukseeni, kuin vika olisi ollut minussa, totesi vain, että heillä on "oma hinnoittelunsa" noissa korteissa. Myyjäkin oli varmaan tietoinen asiasta, mutta valehteli päin naamaa. Sen pituinen se Pro.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma että kortti oli täsmälleen sama, eikä vain saman kokoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla