Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Asiakas on väärässä?
19.09.2023 |
Tein Helsingin postitalon Rajalassa kamerakaupat. Ostin vielä muistikortin, jonka hinta tuntui kovin korkealta. Muistelin myyjälle ostaneeni saman kortin aiemmin muualta vain kolmasosalla tuosta hinnasta. Myyjä sanoi, että olin väärässä, ja että kortti ei voinut olla sama. Uskoin häntä, mutta myöhemmin huomasin, että myyjä puhui omiaan, kortti oli sama, tulin siis maksaneeksi tuosta kortista hirmuisen hinnan. Asiakaspalvelu suhtautui valitukseeni, kuin vika olisi ollut minussa, totesi vain, että heillä on "oma hinnoittelunsa" noissa korteissa. Myyjäkin oli varmaan tietoinen asiasta, mutta valehteli päin naamaa. Sen pituinen se Pro.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oletko aivan varma että kortti oli täsmälleen sama, eikä vain saman kokoinen?