Lue keskustelun säännöt.
Vauva 5kk putosi sängystä
13.10.2010 |
Putosi runkopatjasängyltä, ensin liukui peppu ja jalat alas ja siitä selälle ja löi pään lattiaan. Itki aluksi mutta lopetti kun lohdutin.
Olen todella huolissani, pitääkö viedä lääkäriin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos lapsi muuten ok (syö, nukkuu, ulostaa, ei arastele paikkojaan, ei sinun tarvitse kovin huolissasi olla. 75 % lapsista tipahtaa jossain vaiheessa sängystä. Tästä ei vaan puhuta, sillä onhan se huonon äidin merkki. Enkä sitten tarkoita, että putoaminen olisi hyvä juttu! Sellaista vaan sattuu...