Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksei Espoon Kilosta ole omakotitaloja myytävänä?!
26.09.2010 |
Me ollaan kytätty jo kaksi vuotta omakotitaloa Espoon Kilosta. On se kyllä kumma, kun mitään ei tule myytäväksi. Turhauttaa. Haluttaisiin isompi koti ja oma piha samalta alueelta, että lapset saisivat mennä samaan kouluun päiväkotikavereiden kanssa.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Heillä oli melkoinen munkki. Lösivät muuttovalmiin talon, joka vielä kivalla paikalla. Rahaa taisi kulua kuitenkin melkoisesti...
Ettekö ole harkinneet rakentamista? Ja miksi täytyy olla juuri Kilo?