Miksi BMW-kuskit pitävät ratista kiinni aina keskeltä ylhäältä?
Oikea käsi ilmeisesti vaihdekepillä ja koko kroppa oikealle niin pahasti kallellaan, että pää on melkein apukuskin puolella. Näyttää todella typerältä.
Kommentit (66)
Mulkku luonne ja Bimmer löytyvät hyvin usein samalta henkilöltä.
Ajelen Volvolla juuri noin paitsi että käsi ei ole vaihdekepillä kun on automaatti.
Jää toinen käsi vapaaksi kansainvälisiä käsimerkkejä varten.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ns. "uhma-asento". Ja aivan taatusti tulee puskuriisi roikkumaan tai tekee jonkun hullun ohituksen.
Toivoisin Toyotan ja muiden pikkuautojen omistajille vähän parempaa kaasun käyttöä motarin ohituskaistalla. Pikkuautot ilmeisesti kellahtaa nurin, jos ne lähtee ohittamaan.
T: Bimmeristi, kuus pyttyä
Se on niin pska ajettava että pitää olla valmiina nopeisiin ohjausliikkeisiin!
Naurattaa itseäkin kun taustapeilissä näkyy joku syvällä ja täysin vinossa istuva lippispää. Rystyset puristavat rattia keskeltä ylhäältä rystyset valkoisina.
Miksi BMW-kuskeilla roikkuu suu auki, kun seisovat punaisissa valoissa?
Vierailija kirjoitti:
Kellon pitää kanssa näkyä.
Näitä kuvia näkee somessa😆
Vierailija kirjoitti:
Se on niin pska ajettava että pitää olla valmiina nopeisiin ohjausliikkeisiin!
Paska ajettava? No, et ole tainnut ajaa bemareita. Tietysti jos ainut, johon on varaa on joku rääkättynä ostettu bemari, niin otan osaa.
Mutta bemari on ihan mieluisin ajettava ja kestää ajossa, kunhan huoltaa huoltokirjan mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa itseäkin kun taustapeilissä näkyy joku syvällä ja täysin vinossa istuva lippispää. Rystyset puristavat rattia keskeltä ylhäältä rystyset valkoisina.
Jokus 14-v mimmi vielä istuu vieressä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ns. "uhma-asento". Ja aivan taatusti tulee puskuriisi roikkumaan tai tekee jonkun hullun ohituksen.
Toivoisin Toyotan ja muiden pikkuautojen omistajille vähän parempaa kaasun käyttöä motarin ohituskaistalla. Pikkuautot ilmeisesti kellahtaa nurin, jos ne lähtee ohittamaan.
T: Bimmeristi, kuus pyttyä
Nopeusrajoitus koskee myös sitä ohituskaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin pska ajettava että pitää olla valmiina nopeisiin ohjausliikkeisiin!
Paska ajettava? No, et ole tainnut ajaa bemareita. Tietysti jos ainut, johon on varaa on joku rääkättynä ostettu bemari, niin otan osaa.
Mutta bemari on ihan mieluisin ajettava ja kestää ajossa, kunhan huoltaa huoltokirjan mukaisesti.
Kestää ajossa kunhan paalaa säännöllisesti. Tai sitten i3 tai i4.
Kateelliset vassarit taas valittaa
Miksi bmw-kuski ei käytä vilkkua? Eikö niihin ole asennettu vilkkua vai mikä juttu tää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin pska ajettava että pitää olla valmiina nopeisiin ohjausliikkeisiin!
Paska ajettava? No, et ole tainnut ajaa bemareita. Tietysti jos ainut, johon on varaa on joku rääkättynä ostettu bemari, niin otan osaa.
Mutta bemari on ihan mieluisin ajettava ja kestää ajossa, kunhan huoltaa huoltokirjan mukaisesti.
JES! nyt löysimme aidon bemaristin tänne kommentoimaan.
Skoda-äijien naiset ohan märkänä kun bemarista niille vähän juttelee. Häpeävät skodaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ns. "uhma-asento". Ja aivan taatusti tulee puskuriisi roikkumaan tai tekee jonkun hullun ohituksen.
Toivoisin Toyotan ja muiden pikkuautojen omistajille vähän parempaa kaasun käyttöä motarin ohituskaistalla. Pikkuautot ilmeisesti kellahtaa nurin, jos ne lähtee ohittamaan.
T: Bimmeristi, kuus pyttyä
Kaikkien Toyotan ja muiden pikkuautojen omistajilla meni näköjään tunteisiin.
Lisään vielä edelliseen, että olisi pikkuautot hyvä KIIHDYTTÄÄ rampille. Tiedättekö, miltä tuntuu, kun edessä ajava ajaa 55 km/h rampille, jossa 80 km/h?
Ja ihmettelette, että bemaristi roikkuu? Noh, jotkut ajaa liikennesääntöjen mukaisesti.
En pidä.