Hillitsin itseni enkä vastannut töykeästi
kun vein Matkahuollolle palautuskuljetukseen tarkoitetun tuotteen R-kioskille. Kioskin nuori työntekijä nimittäin kyseli, että palautukseenko tämä.
Meinasin sanoa, että no, mitäs luulet, miksi sen paketin sulle tuohon tiskille laitoin!
Palautukseenko?
Vaivautui sentään sen palautuskuitin antamaan erikseen pyytämättä!
Kommentit (8)
Onneksesi työntekijä hillitsi itsensä ei vetänyt sua pataan.
Olen monesti soittanut erilaisiin ajanvarausnumeroihin ja, yllätys, varannut ajan. Ei ole kukaan aspa silti alkanut kettuilemaan siitä, kun aloitan puhelun, että haluaisin varata ajan. Sitä kutsutaan katsos kommunikoimiseksi. Se ei maksa mitään. Suosittelen, niin asiat on helpompia.
Vau, pitäisikö sinulle nyt antaa joku kunniamitali kun et ollut matalapalkkaiselle työntekijälle täys mulkku?
Jos oisin ollut se työntekijä, olisin tappanut sut. Siihen paikkaan.
Niin että mykkänä vain löit paketin tiskille? Pitäisi hänen lukea ajatuksesi? Sinä olet moukka.