Kokoomus: Ei ole niin väliä onko uudistus hyvä vai huono
Sillälailla.
Tulee mieleen brändit joiden on pakko muuttaa tuotetta huonommaksi ihan vaan muuttamisen takia vrt Royal-suklaa.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
5/5
Opittu bisnesmaailmasta. Kuuden vuoden välein soitetaan mainostoimistosta että teidän olis aika muuttaa logoa, ettette näytä vanhanaikaiselta.
Ja sitten vaihdetaan parin viivan paikkaa. Lasku 700 000.
Kuka noitakin (ja persuja) äänestää? Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuka noitakin (ja persuja) äänestää? Ja miksi?
joku ne on sinne äänestänyt ja suomalaiset kärsii
Jep Fazerin Sinisen pakkausta muutettiin v 2012 ja se tilattiin maailman ehkä kalleimmasta suunnittelutoimistolta Lontoossa.
Myynti ei noussut.
Tuhat poliitikkoa voisi yhtyä Sannin sanomisiin. Hallitusohjelma suorastaan huutaa toteamusta.
Pysyy valtasuhteet selvinä, kun johto lanseeraa aina silloin tällöin näitä "uudistuksia".
Vierailija kirjoitti:
Jep Fazerin Sinisen pakkausta muutettiin v 2012 ja se tilattiin maailman ehkä kalleimmasta suunnittelutoimistolta Lontoossa.
Myynti ei noussut.
Fazer pilattiin palmurasvalla, siinä ei hienot ja kalliit logot auta, jos itse tuote on paskaa
5/5
Opittu bisnesmaailmasta. Kuuden vuoden välein soitetaan mainostoimistosta että teidän olis aika muuttaa logoa, ettette näytä vanhanaikaiselta.