Ahdistelevat liittymäkauppiaat
82-vuotias meni Giganttiin ostamaan vastamelukuulokkeet. Myyjä vaati henkilöllisyystodistuksen ja hetun saatuaan möi asiakkaalle kalliin kolmivuotisen liittymän - vaikka asiakas ei sellaista toivonut
Ei ehkä olisi kannattanut sillä tyympiibtynyt asiasa otti yhteyttä Hesariin https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009577859.html?utm_medium=promobox&ut…
Olen parikymmentä vuotta nuorempi joten minua vielä uskotaan. Tiukka "ei kiitos" tai "työpaikan liittymä" on riittänyt. Myyjät on kuitenkin todella persoja provikoilleen ja tällaiseen myyntiin kannustetaan.
Ostan usein elektroniikkaa Gigantista mutta liittymäasioissa asioin mieluiten vain operaattorien kanssa niinkuin tämäkin asiakas olisi halunnut tehdä. Minulla on itse asiassa ollut sama operaattori jo ensimmäisestä Nokialaisestq 1611:stä alkaen kun hinnat on samat ja erikoistarjouksia ei ole jaksanut ruveta kirnuamaa.
Kommentit (3)
Välttelen Giganttia tuosta syystä. En muista mitä olin hakemassa, ja myyjä halusi välttämättä myydä minulle jonkun luksus grillin, mutta hakemaani ei edes noteerannut. En ostanut mitään
Luoja näitä ihmisiä, jotka eivät osaa sanoa ei.
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA