Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä hel**tin UUSretro
30.09.2010 |
Että ottaa päähän ku lukee esim. Huuto.nettiä ja porukka myy siellä Uusretro vaatteita, tai Aitoa retroa 70-luvulla, mitä ihmettä??? Retro on nimenomaan uutta vanhasta vaikutteita ottanut tyyli!!! uusretro...hehheh
Kommentit (4)
joku englanninkielinen opus joka käsitteli vuosien 1890-1990 välistä muotia. Sen mukaan termistä meni näin
-reto = 20-50 v vanhat vaatteet
-vintage = 50-100 v vanhat vaatteet
-antiikki = yli 100 v vanhat vaatteet
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pakko sitä on itsekin sitä paskasanaa käyttää, että ihmiset löytää ne "uusretrot" sieltä huutiksesta!
Huutiksessa olen käyttänyt "retroprintti" sanaa.
Alue: Aihe vapaa
KUINKA monta kertaa...