Lue keskustelun säännöt.
Idoli Afganistanista. Ootteko katsoneet tuon videon?
09.08.2010 |
Tuli taas kiitollinen mieli että on saanut syntyä Suomeen eikä tarvi pelätä henkensä edestä.
Todella sääli tuli tuota tyttöä kohtaan joka sai tappouhkauksia esiintymisensä johdosta.
http://areena.yle.fi/video/1185111
Kommentit (3)
en ole lukenut. En tiiä uskallanko lukea. Alkaa varmaan tekemään enemmän pahaa. Parempi ettei ihan tarkkaan tiedä edes :(
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yes, kerrankin joku suosittelee jotai järkevää lukemista eikä vaan "seiska ja alibitasoista" kirjallisuutta.
Kyllä tuo talebanien hirmuhallinto on kamalaa. Tavalliset ihmiset joutuvat pelkäämään henkensä edestä ihan mielivaltaisten asioiden vuoksi :(
Oletko lukenut Khaled Hosseinin kirjoja? Suosittelen jos aihepiiri kiinnostaa. Ainakin Leijapoika ja Tuhat loistavaa aurinkoa olivat hyviä. Muutenkin ovat hyviä tarinoita.