Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruisrockiin menijöitä? Taitaa mennä aika vanhoja

Vierailija
09.07.2010 |

tänä vuonna kun Osbourne esiintyy.

Paljon musuja liikenteessä.Toki aurinkolasit peittää suuret silmät ja lippis heiluu vinosti päässä.

Tämä läskipohkeinen tirehtööri tuntee nimen:Monni

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 39, eli vanhahko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi