Lue keskustelun säännöt.
Ruisrockiin menijöitä? Taitaa mennä aika vanhoja
09.07.2010 |
tänä vuonna kun Osbourne esiintyy.
Paljon musuja liikenteessä.Toki aurinkolasit peittää suuret silmät ja lippis heiluu vinosti päässä.
Tämä läskipohkeinen tirehtööri tuntee nimen:Monni
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja olen 39, eli vanhahko?