Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monilla ihmisillä menee huonosti Suomessa nykyisin

Vierailija
29.07.2010 |

Jos uutisia on yhtään uskominen.

Esim. työssäkäyvät joutuvat hakemaan toimeentulotukea, lapsiperheiden erot ovat lisääntyneet eikä työttömyyskään ole vähentynyt. Lisäksi ihmisten velkataakka vaan kasvaa kun palkat ovat jääneet jälkeen ja asuntojen hinnat sekä myös vuokrat vaan nousevat. Puhumattakaan elintavikkeista ja muista tavaroista, hinnat nousevat koko ajan sekä sähkön käyttökin on sikakallista kun nyt meinaavat lykätä energiaankin lisäveron.

Ihmettelen, eikö olisi jo aika suomalaistenkin vähän älähtää nousta barrikadeille.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla