Lue keskustelun säännöt.
Teen valituksen Vauva- ja Meidän Perhe-lehtien asiakaspalvelusta kuluttajavirastoon.
08.07.2010 |
Kun eivät tahallaan vastaa puhelimeen, että voisin tilaukset peruuttaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama ongelma täälläkin. Koetin peruuttaa lehteä, ja vasta noin kymmenennellä kerralla pääsin läpi. Raivostuttava se nauhoite "poikkeuksellisen paljon asiakkaita, soita myöhemmin uudelleen". Mäkin mietin jo jonkun valituksen tekoa kuluttajavirastoon :-)
Heinäkuun lehti kerkesi tulla ennen kuin sain peruutuksen tehtyä, eli laskua tulee joka tapauksessa toimitetuista lehdistä. On sen verran iso juttu tämä huono puhelinpalvelu, että en välttämättä jatkossa tilaa lehteä lainkaan, tai peruutan lehden maksetun kauden loppuun heti tilauksen tehtyäni (tän pystyy tekemään netissäkin).