Ottaako Lidl takaisin virheostoksen ilman kuittia?
Tiedän, ettei tarvitse, mutta siltihän jotkut liikkeet ottavat.
Kommentit (50)
Pienlaite, ei ole jatkuvasti myynnissä, mutta juuri nyt on.
Meillä saatettaisiin ottaa jos on Lidlin oman merkin tuote, jonka myyntiintuloaika on tiedossa ja lähellä. Esim viime maanantaina myyntiin tullut silvercrest vedenkeitin avaamattomassa paketissa. Paketti tuusannuuskana, osat leviteltyinä jne niin ei kelpaa oikein myyntiin enää. Ruokaa ei tietenkään voi palauttaa.
On Lidlin oma merkki eikä ole pakkausta edes avattu.
Mies käsitti väärin, mitä piti ostaa, eikä kuittia tietenkään löydy. Tänään osti.
Vierailija kirjoitti:
On Lidlin oma merkki eikä ole pakkausta edes avattu.
Mies käsitti väärin, mitä piti ostaa, eikä kuittia tietenkään löydy. Tänään osti.
Ei ole sovellusta ja sähköisiä kuitteja siinä?
Virheostoksen? Miks pitäs ottaa takaisin? Itte olet virhees tehnyt ja ostanut.
Voinko palauttaa lauantaimakkara pötkön kun vasta kotona muistin etten voi sietää sitä?
Pakko oli rahaa tuhlata ja nyt kitistään kuinka osti turhaa ja haluaa rahat takaisin. Olisiko kannattanut miettiä ennen ostoa että tarvitsetko
Ei kai kuitti asiaan varsinaisesti liity? Ei palautusoikeutta automaattisesti ole kuitin kanssakaan.
Onko kyse nyt virheostoksesta, eli ap tuli ostoksesta katumapäälle, vai virheellisestä tuotteesta? Käsittääkseni ihan selkeästi virheellinen tuote pitää ottaa takaisin ja hyvittää, oli kuittia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Virheostoksen? Miks pitäs ottaa takaisin? Itte olet virhees tehnyt ja ostanut.
Voinko palauttaa lauantaimakkara pötkön kun vasta kotona muistin etten voi sietää sitä?
Osaatko lukea? Tiedän, ettei kaupan ole _pakko_ ottaa takaisin virheostosta, mutta jotkut kaupat kuitenkin tekevät niin. Sitä sanotaan hyväksi asiakaspalveluksi.
Kyse ei nyt myöskään ole elintarvikkeesta, jota ei enää voisi laittaa myyntiin palautuksen jälkeen, vaan täysin myyntikuntoisesta tavarasta, jossa ei ole viimeistä myyntipäivää eikä määrättyä säilytyslämpötilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kuitti asiaan varsinaisesti liity? Ei palautusoikeutta automaattisesti ole kuitin kanssakaan.
Lisäksi Lidlin sivuilla on aika selkeästi sanottu mitä ottavat ja mitä eivät.
https://asiakaspalvelu.lidl.fi/SelfServiceFI/s/article/Mik%C3%A4-on-vai…
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse nyt virheostoksesta, eli ap tuli ostoksesta katumapäälle, vai virheellisestä tuotteesta? Käsittääkseni ihan selkeästi virheellinen tuote pitää ottaa takaisin ja hyvittää, oli kuittia tai ei.
Tuote on edelleen avaamattomassa pakkauksessa, joten emme tiedä, toimiiko se vai ei. Luultavasti siis toimii.
Kyse oli väärinkäsityksestä. Sellainen virheostos.
Kuittia vastaan tuumaa Lidlin sivut: https://asiakaspalvelu.lidl.fi/SelfServiceFI/s/article/Mik%C3%A4-on-vai…
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli rahaa tuhlata ja nyt kitistään kuinka osti turhaa ja haluaa rahat takaisin. Olisiko kannattanut miettiä ennen ostoa että tarvitsetko
Kuten jo sanoin, mies käsitti väärin, mitä piti ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Lidlin oma merkki eikä ole pakkausta edes avattu.
Mies käsitti väärin, mitä piti ostaa, eikä kuittia tietenkään löydy. Tänään osti.Ei ole sovellusta ja sähköisiä kuitteja siinä?
Jos olisi sähköinen kuitti, niin silloinhan olisi kuitti, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virheostoksen? Miks pitäs ottaa takaisin? Itte olet virhees tehnyt ja ostanut.
Voinko palauttaa lauantaimakkara pötkön kun vasta kotona muistin etten voi sietää sitä?Osaatko lukea? Tiedän, ettei kaupan ole _pakko_ ottaa takaisin virheostosta, mutta jotkut kaupat kuitenkin tekevät niin. Sitä sanotaan hyväksi asiakaspalveluksi.
Kyse ei nyt myöskään ole elintarvikkeesta, jota ei enää voisi laittaa myyntiin palautuksen jälkeen, vaan täysin myyntikuntoisesta tavarasta, jossa ei ole viimeistä myyntipäivää eikä määrättyä säilytyslämpötilaa.
Mene rohkeasti kauppaan, etsi joku muu myyjä kuin uusin kesätyttö kassalta ja selitä että näin kävi. Voivat hyvinkin ottaa palautuksena. Jos eivät niin myy paikallisessa fb-kirppisryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virheostoksen? Miks pitäs ottaa takaisin? Itte olet virhees tehnyt ja ostanut.
Voinko palauttaa lauantaimakkara pötkön kun vasta kotona muistin etten voi sietää sitä?Osaatko lukea? Tiedän, ettei kaupan ole _pakko_ ottaa takaisin virheostosta, mutta jotkut kaupat kuitenkin tekevät niin. Sitä sanotaan hyväksi asiakaspalveluksi.
Kyse ei nyt myöskään ole elintarvikkeesta, jota ei enää voisi laittaa myyntiin palautuksen jälkeen, vaan täysin myyntikuntoisesta tavarasta, jossa ei ole viimeistä myyntipäivää eikä määrättyä säilytyslämpötilaa.Mene rohkeasti kauppaan, etsi joku muu myyjä kuin uusin kesätyttö kassalta ja selitä että näin kävi. Voivat hyvinkin ottaa palautuksena. Jos eivät niin myy paikallisessa fb-kirppisryhmässä.
Ja sano miehelle että kuitti aina tämmöisistä, se palautus (oli vikaa tai ei), on sata kertaa nopeampaa jos löytyy kuitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virheostoksen? Miks pitäs ottaa takaisin? Itte olet virhees tehnyt ja ostanut.
Voinko palauttaa lauantaimakkara pötkön kun vasta kotona muistin etten voi sietää sitä?Osaatko lukea? Tiedän, ettei kaupan ole _pakko_ ottaa takaisin virheostosta, mutta jotkut kaupat kuitenkin tekevät niin. Sitä sanotaan hyväksi asiakaspalveluksi.
Kyse ei nyt myöskään ole elintarvikkeesta, jota ei enää voisi laittaa myyntiin palautuksen jälkeen, vaan täysin myyntikuntoisesta tavarasta, jossa ei ole viimeistä myyntipäivää eikä määrättyä säilytyslämpötilaa.Mene rohkeasti kauppaan, etsi joku muu myyjä kuin uusin kesätyttö kassalta ja selitä että näin kävi. Voivat hyvinkin ottaa palautuksena. Jos eivät niin myy paikallisessa fb-kirppisryhmässä.
Mies saa mennä kun ostikin.
Vuosia sitten me ostettiin samana päivänä kumpikin silitysraudat, kun oli ollut puhetta sellaisen uusimisesta, ja minä palautin seuraavana päivänä toisen niistä. Ihan mukisematta kauppa sen otti, kun selitin että vahingossa tuli kaksi.
Mutta saa nähdä mitä Lidlissä tuumataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virheostoksen? Miks pitäs ottaa takaisin? Itte olet virhees tehnyt ja ostanut.
Voinko palauttaa lauantaimakkara pötkön kun vasta kotona muistin etten voi sietää sitä?Osaatko lukea? Tiedän, ettei kaupan ole _pakko_ ottaa takaisin virheostosta, mutta jotkut kaupat kuitenkin tekevät niin. Sitä sanotaan hyväksi asiakaspalveluksi.
Kyse ei nyt myöskään ole elintarvikkeesta, jota ei enää voisi laittaa myyntiin palautuksen jälkeen, vaan täysin myyntikuntoisesta tavarasta, jossa ei ole viimeistä myyntipäivää eikä määrättyä säilytyslämpötilaa.Mene rohkeasti kauppaan, etsi joku muu myyjä kuin uusin kesätyttö kassalta ja selitä että näin kävi. Voivat hyvinkin ottaa palautuksena. Jos eivät niin myy paikallisessa fb-kirppisryhmässä.
Ja sano miehelle että kuitti aina tämmöisistä, se palautus (oli vikaa tai ei), on sata kertaa nopeampaa jos löytyy kuitti.
Tiedetään ja ainahan se kannattaisi pitää hyvässä tallessa, kun kyse vielä laitteesta, ja toki mieskin sen tietää, mutta kun kiireessä tulee joskus hutiloitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virheostoksen? Miks pitäs ottaa takaisin? Itte olet virhees tehnyt ja ostanut.
Voinko palauttaa lauantaimakkara pötkön kun vasta kotona muistin etten voi sietää sitä?Osaatko lukea? Tiedän, ettei kaupan ole _pakko_ ottaa takaisin virheostosta, mutta jotkut kaupat kuitenkin tekevät niin. Sitä sanotaan hyväksi asiakaspalveluksi.
Kyse ei nyt myöskään ole elintarvikkeesta, jota ei enää voisi laittaa myyntiin palautuksen jälkeen, vaan täysin myyntikuntoisesta tavarasta, jossa ei ole viimeistä myyntipäivää eikä määrättyä säilytyslämpötilaa.Mene rohkeasti kauppaan, etsi joku muu myyjä kuin uusin kesätyttö kassalta ja selitä että näin kävi. Voivat hyvinkin ottaa palautuksena. Jos eivät niin myy paikallisessa fb-kirppisryhmässä.
Kesätyttö helmikuussa.
Vähän riippuu mikä tuote ja pystyykö päättelemään milooin ostettu.