Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi: tilli vai persilja?

Vierailija
02.02.2023 |

Minusta persilja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kelpaa. Persiljaa ostan useammin, koska se sopii useampaan ruokaan ja tillinipussa on yleensä kauhean vähän syötävää, joten käytän pääasiassa kuivattua tilliä, jota minulla on aina 170g:n purkillinen. Persijan ostan aina tuoreena.

Vierailija
22/24 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilli on pahaa. Olen lapsesta asti inhonnut sen makua ja hajua. Ärsyttää kun moni pitää sitä ainoana oikeana mausteena kalaruokiin ja sitä pitää niihin tunkea. Koskaan en ole ostanut tilliä tuoreena enkä kuivattuna, koskaan en sitä laita ruokaan.

Millä muulla yrtillä sitten maustat kalaruoat?

Vierailija
24/24 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin on ihania. Tilli kalaruuissa on mielestäni ihan ehdoton. 

Kala ei tarvitse mitään yrttejä, jos haluaa säilyttää kalan maun. Vain suolaa ja pippuria, se on siinä. Jokainen pilatkoon kalansa lautasella, jos haluaa siihen yrttejä tunkea.

Niin, sinun makuaisti on se ainut oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi