Lue keskustelun säännöt.
Kumpi on parempi: tilli vai persilja?
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Tilli on pahaa. Olen lapsesta asti inhonnut sen makua ja hajua. Ärsyttää kun moni pitää sitä ainoana oikeana mausteena kalaruokiin ja sitä pitää niihin tunkea. Koskaan en ole ostanut tilliä tuoreena enkä kuivattuna, koskaan en sitä laita ruokaan.
Millä muulla yrtillä sitten maustat kalaruoat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin on ihania. Tilli kalaruuissa on mielestäni ihan ehdoton.
Kala ei tarvitse mitään yrttejä, jos haluaa säilyttää kalan maun. Vain suolaa ja pippuria, se on siinä. Jokainen pilatkoon kalansa lautasella, jos haluaa siihen yrttejä tunkea.
Niin, sinun makuaisti on se ainut oikea.
Molemmat kelpaa. Persiljaa ostan useammin, koska se sopii useampaan ruokaan ja tillinipussa on yleensä kauhean vähän syötävää, joten käytän pääasiassa kuivattua tilliä, jota minulla on aina 170g:n purkillinen. Persijan ostan aina tuoreena.