Vakuutusyhtiöiden korvausjonot
Onkohan muillakin yhtiöillä samanlaista jonoa korvaus asioissa kuin omallani.. tällä hetkellä odotan työkyvyttömyysajan vakuutuksen korvauspäätöstä kolmatta kuukautta.
Ensin kun koitat soittaa, vastataan kiitos että jaksat jonottaa.. joo, todella jaksan jonottaa ei taideta paljon antaa vaihtoehtoja. Sitten tarjotaan takaisinsoittopalvelua, mistä ei koskaan soiteta takaisin. Kun viimein saat jonkun kiinni, olet soittanut väärään osastoon ja sinut siirretään takaisin jonoon.
Saatat silti olla väärässä osastossa ja päästä jälleen uudelleen jonoon. Sitten sanotaan että voimme soittaa takaisin tunnin sisällä, kun olet jonottanut niin kauan ja sitten ei kukaan soita ja kun kyllästyt odottamaan on vastaus: asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettu
Viimein kun saat jonkun kiinni, niin vakuutusyhtiön vastaus aina sama: asiaasi on kiirehditty, olet heti toiminnolla, laitamme käsittelijälle viestiä
Tällain on jatkunut nyt 3kk eikä tiedossa edelleenkään milloin saan rahaa! Laskut vaan kasaantuu ja kohta menee varmaan luottotiedot.
Tuon vakuutuksen olen ottanut juuri sen takia että en pärjää taloudellisesti yksin Kelan rahalla jos satun estymään syystä tai toisesta tekemästä työtäni.
Kommentit (4)
Mitä merkitystä sillä on mikä vakuutusyhtiö ap:lla on. Itsellä ei ole ollut vastaavaa ongelmaa mutta ei mulla ole ollut kuin pikkujuttuja joskus mistä oon hakenu korvauksia. Kalliimmat korvaus jutut kuulemma on hitaampia kaikista yhtiöistä saada.
Lähi Tapiolasta on ainakin saanut sairaus- ja tapaturmavakuutuksen korvaukset heti tai seuraavana päivänä, kun on lähettänyt hakemuksen.
jep, mikä vakuutusyhtiö sulla?