Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tuotteessa virhe X, oli jo ostettaessa"

Vierailija
09.01.2023 |

Myydään lapsen collegehaalari, muuten uudenveroinen, mutta hihassa reikä, joka oli siinä jo ostettaessa.
Myydään ruokapöytä, kuvassa näkyvä naarmu oli tuotteessa jo uutena.
Myydään lastenvaunut, aisan korkeussäätö ei ole koskaan toiminut.

Hinta näillä kaikilla tuotteilla kuitenkin sama kuin vastaavan tuotteen hinta olisi ehjänä käytettynä.

Miksi? Jos olet itse hyväksynyt epäkuranttia tavaraa reklamoimatta sitä, niin miksi asian pitäisi kiinnostaa mahdollista 2nd hand -ostajaa? Reikä kuin reikä, rikki mikä rikki.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa noista on nimenomaan jo reklamoitua kamaa, jota yritys ei kuitenkaan ole vaatinut palauttamaan. Mulla on ainakin tuttavapiirissä yksi ihminen (nimenomaan tuttava, ei kaveri), joka aina kovaan ääneen leuhkii reklamoivansa _ihan kaiken_ ja kehuu, miten sen reklamoidun kaman saa sitten kuitenkin myytyä eteenpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi