Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mielipide galluppi:
22.07.2010 |
Vuosien suhde solmussa. Ei lapsia. Ikää hivenen yli kolmekymmentä. Lähteä vai jäädä?
Kommentit (4)
Takana yli kymmenen vuotta yhdessä, ei mitään isoa ongelmaa, mutta tajusin että parempaakin voisin saada. Päätin että nyt on mun vuoro olla itsekäs. Enkä ole kertaakaan katunut. Vietin hieman hauskaa sinkkuaikaa kunnes löysin elämäni miehen johon osasin suhtautua ihan erilailla kuin nuoruuden rakkauteen. En usko että tämä suhde kaatuu samoista syistä, osaan pitää huolen että suhteessa säilyy kipinä.
Mieti se niin, olisko sun parempi yksin vai yhdessä tämän kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Unelmat ovat toisella vaihtuneet ja minä olen niellyt omani,
Alue: Aihe vapaa
Ei pettämisiä, eikä väkivaltaa.
Ihan vain "leikkimielinen" mutugalluppi hakusessa...