Minkähän takia maksaminen sähköauton latauksessa
ei voi tapahtua niinkuin kaikessa muussa eli kortilla? Siis joka on kaikilla ja toimii 999/1000.
Nyt on lukuisia erilaisia huonosti toimivia systeemejä.
Suurentaa todella kynnystä leikkiin siirtymiseksi.
En siis kaipaa haukkumistani idiootiksi, kiinnostaa vaan että miten tässä näin pääsi käymään ja korjaantuukohan joskus.
Kommentit (9)
Omasta mielestäni rfid-tagilla maksaminen on huomattavasti sujuvampaa kuin kortilla. Ei pin-koodin syöttöä kohmeisilla sormilla kököllä näppäimistöllä.
Toki lähimaksumahdollisuus kortilla olisi tervetullut lisä.
Lataus oudossa paikassa onnistuu fifty/sixty, tankkaus on onnistunut aina
Vierailija kirjoitti:
Lataus oudossa paikassa onnistuu fifty/sixty, tankkaus on onnistunut aina
Ai.
Mulla on ikäni ollut dieselautoja.
Tuntuu että viimevuosina enemmän on niitä kertoja kun tankkaus ei onnistu tai on muuta häikkää aseman automaateissa, verrattuna niihin kertoihin kun se onnistuu moitteetta.
Ja St1 asemilla on joku pöljä 150€ maksimi raja tankkaukselle, eihän sillä saa edes tankkia täyteen (tankki vajaa 100 litraa, eli nykyhinnalla n 225€) ! Tosi ärsyttävää se korttiralli tehdä kahteen kertaan mittarilla .
Ja sisällä en käy enää maksamassa, kun muutaman kerran on jätetty mittari avaamatta. Ja ei, en ole suorahousuinen helly Hansen takissa kulkeva ravimies vaan tavallinen 40v perheenisä Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Lataus oudossa paikassa onnistuu fifty/sixty, tankkaus on onnistunut aina
Tämä! Kokemusasiantuntijana.
Tankkausjonot ovat aina äärellisiä ja niistä näkee kauanko kestää.
Latausjonosta et tiedä muuta kuin että taatusti kauan M,(
Hieman asiaa sivuten, eli sähköautoilun ihanuuksia. Harkitsin hybridin hankkimista, mutta laskeskelin että pelkän kotilatausaseman asennushinnalla (1500-2000e) kattaa yli vuoden bensat. Tuo summa siis ihan turhasta, eli pistorasian asennuksesta, jolla ei muuten tee yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nauran koko hypelle. Mutta kiitos maksajille, Kempoverin osakkeet nousseet jo kolminkertaisiksi., ostakke!
Se nousee, koska ilmoittivat yhteistyön Nesteen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataus oudossa paikassa onnistuu fifty/sixty, tankkaus on onnistunut aina
Ai.
Mulla on ikäni ollut dieselautoja.
Tuntuu että viimevuosina enemmän on niitä kertoja kun tankkaus ei onnistu tai on muuta häikkää aseman automaateissa, verrattuna niihin kertoihin kun se onnistuu moitteetta.Ja St1 asemilla on joku pöljä 150€ maksimi raja tankkaukselle, eihän sillä saa edes tankkia täyteen (tankki vajaa 100 litraa, eli nykyhinnalla n 225€) ! Tosi ärsyttävää se korttiralli tehdä kahteen kertaan mittarilla .
Ja sisällä en käy enää maksamassa, kun muutaman kerran on jätetty mittari avaamatta. Ja ei, en ole suorahousuinen helly Hansen takissa kulkeva ravimies vaan tavallinen 40v perheenisä Helsingistä.
katselevatko naiset ihaillen kun ostat isoilla summilla polttoainetta?
Nauran koko hypelle. Mutta kiitos maksajille, Kempoverin osakkeet nousseet jo kolminkertaisiksi., ostakke!