Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palvelutilanteista kritiikkiä

ihan tavallinen asiakas
27.10.2022 |

Minkälaisia naurettavia ja myös törkeitä ja raivostuttavia palvelumokia asiakkaat saavat kokea ja kohdata päivittäin eri tilanteissa?
Itseäni ärsyttää lääkäreiden tylyt kommentit tai puhumattomuus, sekä kaupoissa ja ravintoloissa tilanteet, joissa henkilökunta on töykeää, eikä osaa valitusta ja kritiikkiä ottaa vastaan ilman asian vähättelyä ja selittelyjä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Monesti tuntuu että asiakkaana minun pitäisi palvella asiakaspalvelijaa. Ne on käyneet koulutkin siihen ja kaikki! Ei silti osaa palvella, edes hymyillä tai olla ystävällisiä. Niille pitää silti hymyillä ja lopuksi vielä kiittää?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi