Helenin asikaspalveluun ei pääse läpi
Sähköpostiosoite on otettu pois asiakaspalvelun sivuilta ja tilalla on vain teksti, että uusia viestejä ei ehditä käsitellä. Yritin soitella eri aikoina viime viikolla, enkä päässyt läpi. Nyt olen jonottanut tunnin puhelimessa ja palvelua ei kuulu. Oma Helenissä en voi hoitaa tätä asiaa. Juuri sieltä tuli kehotus, että ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä? Asia kuitenkin vaatii hoitamista. Onko laillista, että asikaspalveluyritys on tavoittamattomissa.
Kommentit (12)
Palstamamman logiikalla laki sanoo että asiakspalvelupuheluun pitää vastata heti. 😂
Edes terveydenhoidon palvelunumeroihin ei enää vastata, vaan takaisinsoitto tulee ehkä lähipäivinä. Mutta palstamamman sähkömärinään pitäisi vastata heti tai muuten tulee virkavalta paikalle. 😂
Jonota vaan. Sain itse just äsken noin 40 min jonotuksen jälkeen asian hoidettua. (Mut onhan tää vattumaista.)
Tällainen lukee kissankokosilla kirjaimilla Helenin yhteystietosivuilla, etkö osaa lukea?:
*Puhelimessa jonotusaika saattaa olla hetkittäin jopa tunnin ja sähköpostissa noin kolme viikkoa*
Soita eduskunnan oikeusasiamiehelle ja Euroopan ihmisoikeusneuvostoon HETI!
Normaalia, mihinkään ei pääse läpi maananti ja sama perjantaina. Oli kyse Helen, terveysasema ,pankit tai rokotuksen ajan varaus. Lisäksi suurin osa työntekijöistä kaikkialla palvelupisteet ovat syyslomalla tämän viikon!
Ihmisten uusavuttomuus on häkellyttävää. Kaikki pitäisi tapahtua heti ja kivutta, tai muuten ollaan hätää kärsimässä.
Nämä tyypit eivät selviäisi minkäänlaisesta todellisesta kriisitilanteesta.
Kukaan ei kaipaa asiakaspalvelua maksamastaan palvelusta Ennen kun sitten tapahtuu ja kaipaakin! Siinä kohtaa loistavaa huomata, että itse asiakaspalvelu on suorastaan p*rseellään tänä päivänä, järjestäin. On ihan normaalia ettei puheluusi pitkän jonotusajan jälkeen vastata, eikä ongelmaasi haluta kuulla - rahat pois vaan!
Jes Suomi.
Jos soittaminen on ainoa vaihtoehto, pitää sitten jonottaa sinne puhelipalveluun, jos se kerran mahdollista on. Joissain paikoissahan jonotat vaikka tunnin ja sitten puhelu vaan katkee...
Vierailija kirjoitti:
Palstamamman logiikalla laki sanoo että asiakspalvelupuheluun pitää vastata heti. 😂
Edes terveydenhoidon palvelunumeroihin ei enää vastata, vaan takaisinsoitto tulee ehkä lähipäivinä. Mutta palstamamman sähkömärinään pitäisi vastata heti tai muuten tulee virkavalta paikalle. 😂
Tismalleen näin, asikaspalvelun pitää vastata! Jos soittoja ei voida jonottaa, niin pitää perustaa takaisinsoittopalvelu. Sähköpostiosoitteen ottaminen pois www-sivuilta on ihan ala-arvoista. Palkatkaa lisää asiakaspalvelijoita, jotka käsittelevät sähköposteja, sillä se jono hoituu. Kyllä sähköyhtiöillä on nyt siihen varaa. Ihme asenne itselläsi, että asiakkaan tulee tyytä paskaan palveluun.
Ap
Onpa vaikeaa löytää niiden sähköpostiosoite, vaikka se on sivuilta poistettu. Kyllä se sähköposti käytössä edelleen on, vaikka ei näkyvissä olekaan, kun yrittävät saada mahdollisimman vähän mailia.
Soitin sillä sekunnilla kun puhelinpalvelu aukesi aamulla ja selvisin vajaan 15 min jonotuksella. Tämä pari viikkoa sitten.
Kaiken maailman torspot rinkuttelevat asiakaspalvelun puhelinlinjat tukkoon ja kuvittelevat että saavat muka jotenkin maagisesti vielä edullisen sähkösopimuksen nyyhkytarinoillaan ja märinällä.