Kun tilaa foodooran kautta ruokaa, jonka kuljetusmaksu on ilmainen, niin kuka sen maksaa?
Tilasin hesburgerista, ei toimitusmaksua, lähetti toi ruuan kotiin. Käytin vieläpä jotain alennuskoodia mitä on koko ajan saatavilla, sain 3 e alennusta ateriasta versus jos olisin hakenut sen itse.
Kuka sen lähetin palkan maksaa? No, asikkaat tietysti, mutta myykö hesburger niin paljon annoksia foodooran kautta, että se on jotenkin laskettu KAIKKIEN asiakkaiden hintoihin vai mitä häh.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Foodoran esi-isä pizza-online ainakin toimi niin, että pitsanpaistaja maksoi siitä nettisysteemin käytöstä 17-25% tilattujen pitsojen määrästä, mikä oli ihan järkyttävää.
Nyt en tiedä %-määriä, mutta luultavasti foodorat vetää ihan kunnolla välistä ja maksaja on se ruuan valmistaja.
Ainakin kerran olen saanut ravintolayrittäjän silmilleni, kun meni paikan päälle hakemaan nettiliittymän kautta tilattua safkaa.
Nyt kun tunnetaan paremmin, teen tilauksen soittamalla ja maksan hakiessani.
En ymmärtänyt mitään.
T. Tyhmä(kö)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foodoran esi-isä pizza-online ainakin toimi niin, että pitsanpaistaja maksoi siitä nettisysteemin käytöstä 17-25% tilattujen pitsojen määrästä, mikä oli ihan järkyttävää.
Nyt en tiedä %-määriä, mutta luultavasti foodorat vetää ihan kunnolla välistä ja maksaja on se ruuan valmistaja.
Ainakin kerran olen saanut ravintolayrittäjän silmilleni, kun meni paikan päälle hakemaan nettiliittymän kautta tilattua safkaa.
Nyt kun tunnetaan paremmin, teen tilauksen soittamalla ja maksan hakiessani.
En ymmärtänyt mitään.
T. Tyhmä(kö)
Se ravintola(yrittäjä) maksaa omasta pussistaan ison toimijan palvelun (foodora, wolt tms.) käytöstä.
Foodoran kautta tilatut tuotteet eivät ole samanhintaisia kuin paikanpäältä ostetut. Meidän lähipizzeriassa hintaero kahdelle annokselle foodorasta tilattuna vs. paikanpäältä ostettuna on jopa 10€.
Asiakas maksaa. Nostavat hintojaan Foodoraa varten.
En tiedä, onko Foodoralla nykyään omia kuskeja kuten Woltilla. Aiemmin ainakin sieltä ravintolasta lähti oma kuski kuljettamaan ruokaa ja ravintola veloitti siitä tai oli veloittamatta oman halunsa mukaan.
Foodoran esi-isä pizza-online ainakin toimi niin, että pitsanpaistaja maksoi siitä nettisysteemin käytöstä 17-25% tilattujen pitsojen määrästä, mikä oli ihan järkyttävää.
Nyt en tiedä %-määriä, mutta luultavasti foodorat vetää ihan kunnolla välistä ja maksaja on se ruuan valmistaja.
Ainakin kerran olen saanut ravintolayrittäjän silmilleni, kun meni paikan päälle hakemaan nettiliittymän kautta tilattua safkaa.
Nyt kun tunnetaan paremmin, teen tilauksen soittamalla ja maksan hakiessani.