Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuramatkanjärjestäjään vaikea saada yhteyttä - chat on, mutta siihen kirjautuminen ohjaa kysymyksen vastaajarobotille.

Vierailija
04.09.2022 |

Suomen suurin seuramatkanjärjestäjä ei halua yhteydenottoja. Chattiin kirjautuessa ja lähettäessä siihen viestin saapuu robottivastaajalta "En ymmärrä kysymystä" -vastaus. Asia ei etene mitenkään. Oi niitä aikoja, kun oli olemassa vielä palvelevat toimistot!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai-iltana! Soita huomenna sinne arkena.

Vierailija
2/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se nykyisin menee.  Ainakin se Finnairin alla toimiva matkatoimisto on huonontanut palveluitaan vuosi vuodelta.  Viimeksi lähtiessämme paluumatkalle Kreetalta hotellilta hakemaan tullut paikallinen bussikuski kysyi meiltä että lähdettekö Chanian vai Heraklionin kentältä kotimatkalle.  Opasta ei näkynyt missään, ei edes vastaanottamassa lentokentällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai-iltana! Soita huomenna sinne arkena.

Olen ap.  Otin chatiin yhteyttä perjantaina aamupäivällä klo 10:n jälkeen.

Vierailija
4/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille ropotille, että haluat puhua ihmisen kanssa.

Vierailija
5/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kuitenkin puhelinyhteys toimii edelleen.    Vai onko ap sinulla kokemusta siitä ettei sekään pelitä?   Palveluita on tunnetusti riisuttu viime vuosina jottei tarvitse nostaa matkojen hintoja.  Sen kanssa että mitä hintaan kuuluu saakin olla tarkkana, yksi matkustaja valitteli kovasti hotelliarvostelussaan kun saapuessa lentokentällä selvisi että lentokenttäkuljetus olisi pitänyt  varata ja maksaa ennakkoon.  Opas oli vain näyttänyt kädellään mistä pääsee taksiin.

Vierailija
6/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mihinkään ei saa yhteyttä on vain näitä chattibotteja, jotka eivät osaa vastata mihinkään kysymykseen. Näin firmat välttävät kaikki "ikävät" asiakkaat, joilla olisi jotain valitettavaa tai kerrottavaa, kuten se, että nettisivunne on kaapattu, mutta koska teillä on vain chattibotteja, niin pitäkää tunkkinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No matkatoimistothan ovat konkurssin partaalla koronan jäljiltä.

Puhelinpalvelua jos haluaa, saa odotella muutaman tunnin ja kuunnella ärsyttävää musaa.

Vierailija
8/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia ap:n kanssa.  Tuntuu, että matkustava ja maksava/maksanut asiakas on pikemminkin riesa kuin matkatoimiston elinehto!  Nykyisin niiden luulisi henkensä pitimiksi tekevän kaikkensa jotta asiakkaat ovat tyytyväisiä, mutta asiakkaiden toiveet eivät voisi vähempää kiinnostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo perinteinen etelään suuntautuviin pakettimatkoihin keskittyvä seuramatka-ala olla kuolevaa kansanhuvia.  Nykyisin ihmiset haluavat jotakin muuta matkoiltaan.  Niinpä palveluunkaan ei kannata enää panostaa.

Vierailija
10/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin näinä ankeina velkaantumisen ja sähkön rajun hinnannousun aikoina vielä varaa matkustella?   Pankaa nyt jo ihmeessä tuokin raha sukan varteen pahaa päivää varten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö aapee oikeasti ole aiemmin huomannut ettei henkilökohtaista palvelua enää saa juuri mistään?  Ihan hyvä että tämä kokemus saa sinutkin nykyaikaan.

Vierailija
12/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ovat karsineet palveluita voidakseen pitää hinnat kuluttajalle siedettävällä tasolla. Sinänsä ihan linjassa esim. lentomatkailun muuttumisen kanssa. Harva haluaa enää maksaa sellaisia hintoja kuin takavuosina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ovat karsineet palveluita voidakseen pitää hinnat kuluttajalle siedettävällä tasolla. Sinänsä ihan linjassa esim. lentomatkailun muuttumisen kanssa. Harva haluaa enää maksaa sellaisia hintoja kuin takavuosina.

Juu, alaspäin ovat hinnat tulleet.  Ja minkä kustannuksella?  Perushinta on halpa, mutta esim. jo kevyestä matkustamoon otettavasta käsikassistakin saattaa jo joutua maksamaan.  Olen jo pitkään vitsaillut näitä halpayhtiöitä, että lentokoneeseen sisäänpääsy lisämaksusta ja istumapaikka toisesta.  Tähän se varmaan pian menee - näennäinen perushinta kylläkin pidetään alhaisena!

Vierailija
14/14 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ovat karsineet palveluita voidakseen pitää hinnat kuluttajalle siedettävällä tasolla. Sinänsä ihan linjassa esim. lentomatkailun muuttumisen kanssa. Harva haluaa enää maksaa sellaisia hintoja kuin takavuosina.

Juu, alaspäin ovat hinnat tulleet.  Ja minkä kustannuksella?  Perushinta on halpa, mutta esim. jo kevyestä matkustamoon otettavasta käsikassistakin saattaa jo joutua maksamaan.  Olen jo pitkään vitsaillut näitä halpayhtiöitä, että lentokoneeseen sisäänpääsy lisämaksusta ja istumapaikka toisesta.  Tähän se varmaan pian menee - näennäinen perushinta kylläkin pidetään alhaisena!

Odotan sitä, että aletaan veloittamaan veskin käytöstäkin erikseen. 😀