Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olettaako joku av-mama olevansa aikuiselle pojalleen
09.05.2010 |
tärkeämpi kuin tämän vaimo? Jos poikasi on vielä pieni, haluaisitko että hän kasvaisi sellaiseksi aikuiseksi jonka vaimo on kakkossijalla äidin jälkeen?
Miksi näitä "kumpi tärkeämpi" -kyselyitä nyt näin paljn tehdään, onko jotain epäilystä siitä etteikö vaimo menisi edelle?
Mulla on itsellänikin erittäin rakas pikkuinen poika jolle olen tietenkin tällä hetkellä ykkönen, mutta katsoisin epäonnistuneeni kasvatuksessa aika pahasti jos tilanne olisi tämä vielä 30 vuoden jälkeenkin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta oletin, että kyse siitä, että jollekin äiti tärkeämpi kuin vaimo. Ja vaimo mustasukkainen.