Verta ulostaessa ja paljon!!
Hui kamala, pitihän tämäkin äitienpäivä saada jotenkin pilattua...:/
Vatsaan on sattunut melko paljon koko viikonlopun ja on tullut hieman verta ulostaessa. Nyt oli koko pönttö ihan veressä...:(
hitto, huomiseen asti odotettava lääkäriin soittoa ja tuskin pääsee silloinkaan...
mitäköhän tuo voisi olla? Viimeisimmästä synnytyksestä neljä kuukautta aikaa, rupee jo pukamatkin paranemaan mutta mitä nyt... :(
Kommentit (3)
niin sisäinen pukama sanonut POKS. Jos mustaa verta ulosteessa niin on syvempää ja voi olla vakavaa. Pukamasta voi tulla hurjasti verta, pönttö voi olla kuin teurastuksen jäljiltä.
mulla on kaks samaa alotusta, olin kyllä laittavinani vain yhden...mutta joo, olen ihan tosissani, kun joku sitä jo ehti kysellä. Meidän paikkakunnalla ei oteta ns. ensiapuun sairaalaan, kun ihan heti hoitoa tarvitsevia potilaita joten kai se on huomiseen sinniteltävä...
ap
Jos sitä tulee paljon ja on tummaa+hyytymiä niin päivystykseen. Kirkas veri tulee tod näk. pukamista peräaukon suulta.