Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3,5-vuotias repii silmät päästään kohta (allergia?), mikä avuksi?

Vierailija
19.05.2010 |

Ilmeisesti nyt sitten tullut jotain siitepölyallergiaa, kun tuo aina ulkona ja ulkoilun jälkeen repii ja hinkkaa silmiään. Onko tämän ikäiselle mitään allergialääkettä tai silmätippoja, joilla oloa voisi helpottaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiapuna voisitte huuhdella niitä silmiä usein puhtaalla vedellä.

Vierailija
2/2 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis tuon ikäisellä voidaan käyttää LÄÄKÄRIN MÄÄRÄÄMIÄ silmätippoja, nenäsuihkeita ja allergialääkkeitä. Eli ei mitään käsikauppakokeiluja lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi