Lue keskustelun säännöt.
3,5-vuotias repii silmät päästään kohta (allergia?), mikä avuksi?
19.05.2010 |
Ilmeisesti nyt sitten tullut jotain siitepölyallergiaa, kun tuo aina ulkona ja ulkoilun jälkeen repii ja hinkkaa silmiään. Onko tämän ikäiselle mitään allergialääkettä tai silmätippoja, joilla oloa voisi helpottaa?
Kommentit (2)
mutta siis tuon ikäisellä voidaan käyttää LÄÄKÄRIN MÄÄRÄÄMIÄ silmätippoja, nenäsuihkeita ja allergialääkkeitä. Eli ei mitään käsikauppakokeiluja lapsille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ensiapuna voisitte huuhdella niitä silmiä usein puhtaalla vedellä.