Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmeen välissä seksiä?

Vierailija
17.04.2010 |

Te, joilla kouluikäisiä lapsia: missä välissä ehditte harrastamaan seksiä??



Meillä on kaikki päivät niin täynnä työtä ja harrastuksia, samoin viikonloput ja jos ollaan kotona niin lapset tulee ja menee ovesta edes takas... Ei mitään saumaa seksille. Lapset valvookin jo niin pitkään (klo 22) että itse ei jaksa pidempään ja aamuisin aikaiset herätykset.



Onko ainoa vaihtoehto laittaa herätyskello soimaan joskus aamuyöstä tms.? Missä välissä teillä on mahdollisuus rakastella??

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa itse ajoissa nukkumaan (kai lapset selviytyvät itsekin nukkumaan) ja kun heräätte aamulla aikaisin virkeinä, niin silloin on täysi rauha kun lapset nukkuvat vielä valvottuaan. Tai sitten lapset ajoissa nukkumaan, tähän tosin on vaikea päästä jos olette totuttaneet heidät valvomaan vapaasti iltaisin.

Vierailija
2/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttista rakastelua, jossa tuijotetaan silmiin ja samalla kuitenkin pidetään eläimellistä ääntelyä? Miten nämä sopivat yhteen? Ja eikö sitä voi nautiskella hiljaisemminkin, kunhan seksiä vain saisi järjestettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsee miettiä, tuleeko joku koputtamaan saunan ovelle tms. Vähän ihmettelen tuota kellonaikaa, eli jos lapset nukkumassa klo22, niin kuinka ihmeessä ei silloin jaksa, jos oikeesti tekee mieli??vai onko kyseessä ns. antaminen

Vierailija
4/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teidän lapset AINA teidän kanssanne samassa tilassa? Ettekö koskaan hanki lapsille hoitajaa ja vietä kahdenkeskistä aikaa (äidin ja iskän viikonlopun aikana ehtii sekstata vaikka kymmenen kertaa!)? Eivätkö lapset nuku omissa huoneissaan (kyllä me ainakin illalla voimme kaikessa rauhassa vanhempien makkarissa hiljaa peiton alla touhuta, kun kouluikäinen lapsi omassa huoneessaan sängyssä lueskelee/kuuntelee musiikkia ym. iltatouhuja)? Eivätkö lapset siis koskaan ole puolta tuntia yhtä aikaa ulkona?



Ja pikapanot nyt ehtii missä välissä ja tilassa tahansa. Itse olen esim. kuluneena viikkona sekstannut miehen kanssa pesutuvassa ja kylppärissä. Kai te nyt JOSKUS olette miehen kanssa vartin muualla kuin lapset? Ja jos ette ole, ja kuitenkin kaipaatte seksielämää, kannattaisiko JÄRJESTÄÄ kahdenkeskistä aikaa säännöllisesti. Ei varmaan ole mahdotonta antaa lapsille rahaa kouraan ja sanoa isoimmalle, että vie pienemmät leffaan/hampurilaisille (käsitin siis, että lapsenne ovat jo siinä iässä, että liikkuvat itsekseen)...

Vierailija
5/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti nukutaan n. 6 t yö, seksin vuoksi tuo aika lyhenee n. 5 tuntiin. Viikonloppuisin siis sama rytmi.



Meillä ei 15 min mitenkään riitä. Ei kertakaikkiaan. Mieskään ei nimittäin ole aina valmiina, vaan vaatii kunnon esileikkiä (mitkään pusut, kuiskailut ja tekstarit eivät riitä).



Epilepsiani vuoksi minun pitäisi nukkua enemmän, mutta eipä tule nukuttua. Kärsin sitten niitä vähistä unista. Haudassa sitten levätään. Tai saikulla(sairaalassa) kun olo menee tarpeeksi heikoksi.

Vierailija
6/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta nyt isompina eivät halua lähteä hoitoon/yökylään. Täytyisi pakottaa ja se tuntuu kurjalta. Mutta ehkä sitä oman hyvinvoinnin takia kehtaisi kerran kuussa viedä lapset yökylään pakolla.



Mulle 8 tunnin yöunet on tosi tärkeät eikä mekään olla mitään nopeita. Mutta ehkä se yöstä nipistäminen on sitten ainoa järkevä vaihtoehto. Tiedän kyllä, että 6 tunnin yöunien jälkeen oon aina muutaman päivän ihan sekaisin, joten tuohon yösekstailuun olisi varaa ehkä kerran viikossa.



Päivisin ei vaan onnistu. Lapset eivät ole ikinä 1-2 tuntia (joka olisi kiva rauhassa sekstaillen viettää) yhtä aikaa pois kotoa.



Kumpikaan meistä ei halua pikapanoja kuin äärimmäisessä hädässä (en edes muista koska sellainen olisi viimeksi ollut, ehkä joskus viime vuonna).



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä karjujille tiedoksi : Sen suun saa myös kiinni,seksissä ei ole PAKKO huutaa ja se tuntuu ihan yhtä hyvältä ilman huutamistakin...

kauheasti täällä naiset keksii tekosyitä miksi ei voi harrastaa seksiä,jos oikeasti on haluja niin silloin sitä mennään vaikkaa harmaan seinän läpi että se tyydytys saadaan...

Vierailija
8/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:tä ei taida paljon seksi kiinnostaa tällä hetkellä, sen verran selityksiä löytyy. Nimim. kokemusta on. ;)



Meillä painottuu yleensä viikonloppuun seksi ja kun miehellä on kauhea paine, niin minulla taas haluttaa sitä vähemmän. Tiedä mistä se johtuu. Väsymys on yksi syy ja todella väsyttää viimeistään 21 sammun joka ilta sänkyyn. Lapset saunoo meilläkin kanssamme, koska ovat sen verran pieniä. Mutta lämmitetään me joskus illalla sauna niin, että ajoitus tulee siihen, kun lapset ovat nukahtaneet. Menemme sitten saunaan kahden. Jotta kyllä niitä hetkiä löytyy, jos vain haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kans kerkee seksiä harrastaa.. välillä tulee riitaakin kun ei yksin kertasesti voi harrastaa :)



kaipa se tästä.. :) iltasin meen itse ajoissa nukkuu.. mies myöhemmin.. herätään samoihin iakoihin aamulla.. ja mä myös yöllä syötän vauvaa.. iltasin ei myöhään jaksa kyl valvoa.. ja yleensä vauva on hereillä kun isommat lapset nukkuu..

mut kohta ne muuttaa jo pois pesästä.. :D

Vierailija
10/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikapanot ei kans oikeen kiinnosta.. ikävöin oikeein ihania rakasteluja.. kyl siihen tunti menee aikaa.. :) eikä sitä ihan joka päivä löydy sellasta aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 koululaista (10v ja 9v) ja nuorin on 5v.

Iltaisin olen niin poikki, että meinaan nukahtaa sohvalle. Itelläni on vuorotyö, joten sekin tuo omat haasteensa. Aamuisin (viikonloppuna) lapset leikkii, mutta joku kolmesta saattaa tulla yläkertaan ja kolkuttelemaan makkarin ovea, ei siinä pysty keskittymään mihinkään. Eli ihan säkäpeliä millon on mahis seksiin, ite tykkään pitkistä sessioista (ainakin se tunti) joten jatkuvat pikapanot ei kiinnosta. Ihan varmasti jos olisi mummola lähellä (250km päässä) tai joku hoitopaikka vietäis lapset useammin hoitoon.

Vierailija
12/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

energiajuomia iltaisin et jaksais paremmin, ne kun on ainoat mahdollisuudet harrastaa seksiä piiitkään ja kunnolla;)



t. 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ap ihan varma, että todella haluat harrastaa seksiä?

Vierailija
14/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUSSINUT MINÄ OLEN NUORESTA ASTI...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä nyt lapset saadaan syömään samaan aikaan, pesulle samaan aikaan? Laitatte vaikka jonkun leffan pyörimään lapsille ja sanotte ettei makkariinne tulla söheltämään ellei jollain käsi irtoa. PITÄÄ TAJUTA LAPSIEN KÄSKYJÄ!



Ja joskus lapset voi laittaa mummolaan, vaikka ne vähän itkeä tihrustaa. Tottakai ne alkaa ulisemaan kun sillä saa äidin antamaan periksi??? Nehän vedättää sua ihan satasella! :D

Kai nyt mummola on hyvä paikka olla. Kerttyy hyviä kokemuksia ja yhteisiä muistoja.

Mitä jos joskus tukisit lapsiasi etkä tekee heistä reppanoita?



Meillä seksiin on aikaa mukavasti. Ei seksin tartte kestää AINA tuntikausia. Kertooko pikapano että seksi on huonoa?



Jos lapsi valvoo kymmeneltä niin tartteeko sun istua siinä vieressä? Miksei lapsi tunne omaa petiään turvalliseksi?

Vierailija
16/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. Esim. viikonloppuaamuisin lapset hipsivät herättyään katsomaan lastenohjelmia tms. eivätkä ryntää vanhempien makuuhuoneeseen. Iltaisin mennään ajoissa nukkumaan (viimeistään ysiltä) ja joskus päivisinkin vanhemmat menevät päikkäreille... lapset ovat vaikka kavereilla leikkimässä tai katsovat leffaa tms. Ei oikeasti voi olla noin vaikeaa...

Vierailija
17/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen aikataulutus on mielestäni hyvä ratkaisu. Eihän sen tarvitse tarkoittaa, että joka kerta seksiä on PAKKO harrastaa, sille vaan tehdään tilaa ja mahdollisuuksia vaikkapa noilla lasten leffailloilla ja vanhempien omilla saunailloilla.



Mutta tuohon, miksei voi sekstailla lasten ollessa hereillä äänten takia - no, meillä ainakin pidetään sen verran kovaa ääntä, jos oikeasti harrastetaan seksiä, ettei niitä millään leffan äänillä peitetä, tai sitten lapset tulevat kuuroksi kun leffassa on äänet niin kovilla. Tai sitten tullaan itse kuuroiksi, kun stereot huutavat täysillä. Tietysti meillä on lapset vielä alle kouluikäisiä, eivätkä ymmärrä seksistä hölkäsen pöläystä, vaan todennäköisesti kuvittelisivat, että isi satuttaa äitiä, tai jotakin. Minä miellän "rakastelun" sellaiseksi romanttisten elokuvien hörhöilyksi, jossa se suurin nautinnon lähde on se läheisyys ja silmiin tuijottelu, eikä meillä harrasteta sellaista (yök, ajatuskin ällöttää). Ja meiltä tosiaan puuttuu oma sauna. Suoraan sanottuna minä en edes tiedä, miten ihmeessä meillä onnistutaan sitten, kun lapset ovat kouluikäisiä, järjestämään aikaa seksille, kun ei se onnistu nytkään, eikä miehestä ainakaan ole apua tässä. Herra kohauttelee olkiaan ja tuhisee vaan, kun yrittää edes ottaa asiaa puheeksi.



- 18, taitaa olla kuudes viikko ilman seksiä menossa, jos ei pahasti olla laskuissa sekaisin...

Vierailija
18/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aiemmat on kaikki kouluikäsiä, vanhin yläasteella. Meillä ei seksiä 'aikatauluteta' paitsi sillon ku kaikki lapset on lähdössä viikonlopuksi kylään. Niitä viikonloppuja odotetaan aina :) Mutta muuten meillä harrastetaan keskellä yötä tai lukittaudutaan ulkorakennukseen kun ollaan hakemassa 'sitätätäjatuota' tai kun ollaan molemmat kotona kun lapset on koulussa. Eniten mietityttää että kuinkahan sitten kun tää kuudes on syntyny niin on aikaa ja energiaa sekstailla...

Vierailija
19/39 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menevät kaikki lapset nukkumaan viimeistään puoli ysi niin arkena kuin viikonloppuna.



Lapset ovat 7-, 10- ja 16-vuotiaat. Ja kyllä: teinikin menee ajoissa sänkyyn, joskaan ei välttämättä vielä nukahda puoli ysi.

Vierailija
20/39 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verran jaksais, että sen 15min. uhrais? Aamulla kait sais nukkua pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi