Mitkä ovat tämän hetken muotinimiä?
Mitkä nimet ovat mielestäsi tämän hetken muotinimiä?
Kommentit (7)
En tarkoittanut kysymystäni ihan noin. Itse tunnen muutamia perheitä, joissa annetaan nimenomaan pelkästään muotinimiä. Ymmärrän täysin, ettei ole mukavaa, jos kymmenen täysin samannimistä henkilöä näinkin pienessä maassa. Toivottavasti löydät mukavan nimen vauvallesi=)
T:10
mitkä "oli jo" ja mitkä ON nyt???
esim mitä nimiä annetaan juuri nyt vastasyntyneille paljon?
eikö noi ellat ja emmat ja neeat menny jo?
sieltä Aino ykkönen, pojilla tais olla Veeti, Olivia, Oliver, Sofia, Emilia toisina niminä kovassa käytössä.
Eli
Aino
Atte
Heta
Arvi
Hilma
Eero
jne...
Joona, Viljo, Vilho
Onkohan Veeti vielä? Taisi olla ainakin jonkin aikaa sitten.
Venla, Emma, Ella, Sofia, Ida,Elin ja Ellen.
Pojilla Veeti, Eetu, Onni, Aleksi, Leevi, Emil, Oliver, Anton, William ja Benjamin.
Meillä on supertavallinen sukunimi, joten jos annettaisiin top10-nimi, kaimoja löytyisi varmasti enemmän kuin olisi tarpeen.
Minulla itselläni on todella paljon nimikaimoja (etu- ja sukunimi yhdessä) ja olen kärsinyt siitä pitkään. Minulle soitellaan jatkuvasti esim. keskellä yötä kännipuheluita ja kysytään missä olen, soitetaan ärtyneenä miksen ole töissä jne. Olen vakavasti miettinyt nimeni vaihtamista. En haluaisi salaista numeroa, sillä haluaisin elää ihan normaalia elämää ja että joku voisi oikeasti löytää MINUN numeroni.
Tästä syystä meillä on valtavirrasta poikkeavat etunimet lapsilla. Vaikkei Top10-nimissä ole yhtään mitään vikaa.