Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita äippäloman juuri aloittaneita, ihanaa:)

Vierailija
19.05.2010 |

Upea ilma, voin tosi hyvin ja nyt saa VAAN OLLA:) tietysti pitää järkkäillä kaikkea vauvaa varten jne, mutta nyt on työstressit ohi (vaikkain olen yhä tavoitettavissa, lupasin niin) ja kesä on alkanut.



Kohta sitä saa sitten alkaa odottelemaan h-hetkeä, vähän pelottaa. Esikoinen tulossa. Mutta ihanaa tämä on silti kaikki. ja ihanan kamalaa samalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka virallinen päivä ensi viikolla, nyt olen lomalla. Ihanat ilmat, mutta harmittaa, etten siivonnut aiemmin. Haluaisin valmistua vauvantuloon niin, että kaapit olisi järjestyksessä, turhat kamat kirpparilla, ikkunat ja matot pestyinä... En usko, että suursiivoilen ennen syksyä. Ja näillä ilmoilla, ei jaksa eikä huvita. Kesäkuun vauvaa odotan, joten minulla pitäisi olla vielä useitakin viikkoja aikaa.

Vierailija
2/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin piti muuttaa uuteen taloon mut se ei ehtinyt "joissa" ja nyt ei uskalla lähtee muutaamaan koko elämän kamoja tällä hetkellä... mä ehin tossa sit siivoileen kaapit ym, kun oli vähän palkko alkaa asettua tähän "entiseen" taloomme.



mulla viralliseen äipälomaan aikaa vielä 2viikkoa mut jäin kans ihan lomalle nyt eka. eikä oo vauvaa varten kauheesti mitään vielä...



heinäkuun alun vauvaa odotan.



joo ei varmaan kande nyt alkaa mitään järkkyä suursiivoa tekemään, kun sullakin h-hetket lähellä. Ei näillä ilmoilla jaksa tosiaankaan. ei kyllä huvittaiskaan, sama täällä...



tiedätkö kakkonen kumpaa odotat?:) ihan vaan muuten vaan kysyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidänkin piti muuttaa uuteen taloon mut se ei ehtinyt "joissa" ja nyt ei uskalla lähtee muutaamaan koko elämän kamoja tällä hetkellä... mä ehin tossa sit siivoileen kaapit ym, kun oli vähän palkko alkaa asettua tähän "entiseen" taloomme.



mulla viralliseen äipälomaan aikaa vielä 2viikkoa mut jäin kans ihan lomalle nyt eka. eikä oo vauvaa varten kauheesti mitään vielä...



heinäkuun alun vauvaa odotan.



joo ei varmaan kande nyt alkaa mitään järkkyä suursiivoa tekemään, kun sullakin h-hetket lähellä. Ei näillä ilmoilla jaksa tosiaankaan. ei kyllä huvittaiskaan, sama täällä...



tiedätkö kakkonen kumpaa odotat?:) ihan vaan muuten vaan kysyn



ap

Vierailija
4/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on jo valmiina vauvaa varten ja nyt vaan makoilen ja nautin auringosta. Ihanaa!

Vierailija
5/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkukaa ja levätkää paljon, koska unet jatkossa todella kortilla. Itselläni nyt 6 kk:n ikäinen, joka itkeskelee paljon, kun hampaita tulossa.

Itse lepäilin aika paljon, mutta tosin mä jäin jo raskauden puolivälissä kotiin.

Viimeiseen asti kyllä ulkoilim, kun oli koira lenkitettävä ja nautin kun ei ollut sitoumuksia.

Vierailija
6/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä helteet on vieneet voimat.. lomaa odottaessa.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti! Tulee mieleen oma esikoisen odotus. Oli se niin jännää ja helppoa. Kakkosen odotus olikin sitten jo haastavampi kun oli pieni lapsi siinä odotuksessa mukana. Kuitenkin ihanaa oli elokuun esikoista odotella kun oli pitkä kesäloma ja vielä äitiysloma siinä samassa. Olo oli mainio. Minä taas sain nukuttua paremmin lasten syntymien jälkeen. Ei ollut vessassa käyntiä ja närästystä.

Vierailija
8/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio kyllä jo aika vähissä töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäkin sanon (niinkuin kaikki), että levätkää esikoisen odottajat. :) Itselle se oli vaikeaa, kun oli niin tukala olo, mutta koittakaa ottaa todella rennosti ja tehkää vain mitä mieli tekee. Olkaa pitkällään, nukkukaa, lukekaa ihania kirjoja aj lehtiä vaikka. Kohta vauva syntyy, ja sitten sen hoito vie paljon aikaanne. :) Minulla on 8kk tyttö, jonka syntymän jälkeen en ole nukkunut kuin pisimmillään 3h putkeen. :D Jaksan kyllä silti ihan hyvin, etten tarkoita pelotella. Odotan nyt jo toista, kappasvain. :)



Onnea kaikille, nauttikaa olosta ja sitten siitä vauvasta!

Vierailija
10/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi äippäloma alkoi parisen viikkoa sitten mutta eipä sillä kyllä ole vaikutusta mihinkään, kun olin jo valmiiksi esikoisen kanssa kotona. Eli siivousta ja sen sellaista arkitouhua tässä on( sekä muuttoa ja remonttia, kiire tulee kun kuun lopussa asunnon pitää olla tyhjä). Joskin siivous on jäänyt kummaste vähemmälle kun lämmin ilma houkuttelee ulos =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea lehtiä ym. ei se elämä siihen synnytykseen lopu:). Tosin monilla paljon rankempaa tiedän...Mulla oli ennen raskautta vaikeaa, kun piti monta vuotta yrittää lasta:/

Vierailija
12/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää kun kaikki aina hokee että "lepää nyt kun vielä voit!!" tai "nuku nyt paljon kun kohta et enää voi!!" ihan ku olisin joku idiootti joka ei tajua asiaa itse ja ihan ku sitä vois ylettömästi kerätä unta varastoon... miksei kukaan toivota odotuksen loppumetreille reippaita ja mielenkiintoisia päiviä harrastusten ja kaikenlaisen oman puuhailun parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea lehtiä ym. ei se elämä siihen synnytykseen lopu:). Tosin monilla paljon rankempaa tiedän...Mulla oli ennen raskautta vaikeaa, kun piti monta vuotta yrittää lasta:/

Muistan myös, kuinka esikoista odottaessani kehotettiin lepäämään jne. kun vauvan syntymän jälkeen saa heittää hyvästit yöunille ja pahimmassa tapauksessa myös päikkäreille. Mulla kävi tuuri, poika heräsi öisin ehkä kaksi tai kolme kertaa ja 2 kk:n iästä lähtien nukkui täysiä öitä. Mutta ensimmäisinäkin viikkoina omaa aikaa jäi niin paljon, että pääsi useasti tylsistymää kun tekemistä ei vain ollut =D

Nyt kakkosta odottaessa tiedän, että tilanne on totaalisesti erilainen, koska jaloissa pyörii myös vilkas nelivuotias. Onneksi on mies apuna niin tästäkin hommasta varmasti selvitään ihan kunnialla =)

Vierailija
14/14 |
22.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ON kiva kuulla tuosta että "levätkää kun voitte". se on hyvä neuvo ja en minä ainakaan sellaista osannut itse ajatella. tulee vaan puuhattua ja hössötettyä.



että kiitos paljon teille jotka kehotatte lepoon.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä