Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lasitettu terassi olla ympärivuotisessa käytössä? Siis lämmin?

Vierailija
17.04.2010 |

Vai unelmoinko turhaan talvellakin lämpimästä terassista?



Taloomme on edellinen asukas rakentanut viherhuoneen ja se menee nyt uusiksi. Ideoita kaipaisin. Ja mahdollisuuksia yritän selvittää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai unelmoinko turhaan talvellakin lämpimästä terassista?

Taloomme on edellinen asukas rakentanut viherhuoneen ja se menee nyt uusiksi. Ideoita kaipaisin. Ja mahdollisuuksia yritän selvittää.

Meillä on lämmin viherhuone ympärivuotisessa käytössä.

Mitä haluaisit tietää?

Vierailija
2/7 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattialämmitys jo rakennusvaiheessa, nyt kun on lasitettu siellä voi pitää lämmitystä tarvittaessa. Voi tehdä myös jälkikäteen esim sähköversiona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai unelmoinko turhaan talvellakin lämpimästä terassista? Taloomme on edellinen asukas rakentanut viherhuoneen ja se menee nyt uusiksi. Ideoita kaipaisin. Ja mahdollisuuksia yritän selvittää.

Meillä on lämmin viherhuone ympärivuotisessa käytössä. Mitä haluaisit tietää?

Vierailija
4/7 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai unelmoinko turhaan talvellakin lämpimästä terassista? Taloomme on edellinen asukas rakentanut viherhuoneen ja se menee nyt uusiksi. Ideoita kaipaisin. Ja mahdollisuuksia yritän selvittää.

Meillä on lämmin viherhuone ympärivuotisessa käytössä. Mitä haluaisit tietää?

Meillä on iso talo ja viherhuone on melkoisen pieni sen rinnalla. Siinä on kalleimmat/parhaat kolminkertaiset lasit ja lattialämmitys.

Lämmityskulut ovat muuhun taloon verrattuna melkoisen pienet -näin ei olisi jos lasilaadusta olisi tingitty rakentaessa.

Vierailija
5/7 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei "parvekelasein" lasitettu terassi ole tarkoitettu lämitettäväksi tietenkään. Mutta jos lasitettu seinä on rakennettu kuten lämmin talon seinä, niin sitten ei ole ongelmia lämmityksen kanssa.

Vierailija
6/7 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattia eristetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei !

Trendition Oy Ltd toimittaaa sinulle / teille talvikäyttöön soveltuvan tarvittaessa. Mikäli tarvitset lisätietoa olemme käytettävissä seuraavissa:

Henry Elonen +358(0)400 476759 henry.elonen@pp.inet.fi

Robert Sandström+358(0)400 457934 vanaporvoo@gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi