Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnairin asiakaspalvelusta valittajille

Vierailija
26.07.2022 |

Tietääkseni Finskin asialaspalvelu on ulkoistettu ja työtä tehdään n. 11 €/h palkalla. Ymmärettävästi ovi työssä käy tiuhaan ja perehdytyskin on sen mukaista.

Ei siis kannata odottaa erityisen sitoutunutta ja osaavaa asiantuntijaa sieltä toisesta päästä. Harmi, sillä nykytilanne tekee isosti hallaa yhtiölle.

Asiakaspalvelija on tärkeässä asemassa silloin, kun jokin menee pieleen. Olisiko aiheellista kouluttaa osaavia ja kohtuullista palkkaa nauttivia henkilöitä tähän työhön ja vaikka ihan yrityksen omiin nimiin?
Silloin työ tulisi tehtyä ja henkilökunta olisi osaavampaa ja kokeneempaa ja kaikki voittaisivat.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi