Kävitkö festareilla tänä kesänä? Oliko hinta/laatusuhde kohdillaan.
Itse menossa elokuussa Tampereen Saarihelvettiin. Provinssissa kävin mutta laatu ei vastannut hintaa.
Kommentit (11)
Eipä ole ylimääräistä rahaa panna turhiin laulunlojottajiin.
Artistit tienaavat huippusummia, samat esiintyjät joka festareilla. Kun olet yhdessä käynyt, olet nähnyt kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Artistit tienaavat huippusummia, samat esiintyjät joka festareilla. Kun olet yhdessä käynyt, olet nähnyt kaikki.
Joo tää on mennyt päin hlvettiä kun jotku vesala tai vikman ellinoora tuisku ovat kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tää on mennyt päin hlvettiä kun jotku vesala tai vikman ellinoora tuisku ovat kaikkialla.
Te käytte vain väärillä festareilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä nuo eivät ole??
As Soon as Possible Rocky piti nähdä, mutta meni perumaan. 😩
Saarihelvettiin olen itsekin menossa ja siellä tiedän jo hinta/laatusuhteen olevan enemmän kuin kohdillaan. Useana vuonna olen käynyt ja heittämällä mukavin kesätapahtuma missä olen ikinä käynyt.
Sauna Open Airissa oli muutamana päivänä ja sinne minulla oli vip-liput. Mielestäni niistä kannatti maksaa. Syötävää ja juotavaa sisältyi riittävästi lippuihin ja vip-alue oli mukavan rauhallinen. Noissa isompia nimiä vetävissä tapahtumissa kun ei oikein jaksa sitä ison bändin ja muutaman hittibiisin perässä tulleita känniääliöitä.
En, mutta olin Stadionilla Apulannan keikalla joka todellakin oli 2 lippunsa (200€) arvoinen kokemus ja lokakuussa olisi Il Divon keikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä nuo eivät ole??
Tänä kesänä kävin kolmessa ja yhdessäkään ei ollut yllä mainittuja esiintyjiä.
Steelfest oli ainoa jossa suht maltillinen hintapolitiikka. Rockfest ja Tuska olivat noh, olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä nuo eivät ole??
Metallifestareilla
En festareilla tänä kesänä, mutta Rammstein 20.7 Tallinnan Lauluväjakilla - korvasi kaikki käymättömät festarit!
Kolme vuotta odotettu, liput ostettuna feuerzonelle, kaikkien odotusten täydellinen täyttymys.
Asun Tallinnassa ja kävin myös Guns N´Rosesin konsertissa samassa paikassa 21.6. 2018, yli 50 000 lippua myyty Rammsteinille varmaan enemmän.
Aikaisempina kesinä käyty Hard Rock Laagerissa Vana Vigalassa. Siellä aina torstaista sunnuntaihin, tänä kesänä jäi väliin.
rokkitäti 37