Onko ok pizzakuskin käskeä asiakasta "hillitsemään vähän" tilausten määrää
Olen sairastunut synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Sen jälkeen tilannut lähinnä noutoruokaa. Yrmeä pizzakuski käski hillitsemään vähän jo tilausten määrää, kun meidän rapun summeri ei toimi ja sai vesisateessa seistä odottamassa (hurjat 2 min että sain kylpytakin ja sandaalit päälle) ja kävin avaamassa. Ihan suomalainen kyseessä, että tästä ei nyt mitään räsis mi-keskustelua.
Kommentit (10)
Amerikassa yksi vakioasiakas oli kuollut kun söi pelkkää tilausruokaa,se lähetti löysi asunnosta huhuiltuaan aikansa.
Hah hah, ä h l y olisi käskenyt tilata enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa yksi vakioasiakas oli kuollut kun söi pelkkää tilausruokaa,se lähetti löysi asunnosta huhuiltuaan aikansa.
Tätä ennen putiikki oli ihmetellyt kun jokapäiväistä tilausta ei tullutkaan.
Se ajattelee omaa parastasi. Monelle naiselle synnytys on jotenkin tekosyy syödä itsensä valaaksi, sitten seuraa kaikenlaiset ylipainoon liittyvät terveysongelmat.
Ei ole ok. Jos oli ko. pizzerian oma kuski, vaihtaisin ravintolaa, josta tilata.
Kuinkahan pitkään hän todellisuudessa odotti siellä vesisateessa?
Ehdottomasti ok, tuollaista empaattista ja yhteisöllistä lähimmäisestä välittämistä ei ole yhtään liikaa tänä päivänä.
Kai olet tehnyt vikailmoituksen viallisesta summerista.
Yleensä kukaan ei vaivaudu tekemään ja sitten naristaan, kuinka se on aina rikki.
Ei ole hänen asia kommentoida mitään.
No ei tietenkään, ei se sille kuskille kuulu vaikka tilaisit kaksi kertaa joka päivä.