Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippijaijei!

Vierailija
26.04.2010 |

Oon koko päivän odottelut viestiä mun ihastukselta ja äsken laittoi todella ihanan viestin! Pakko tuulettaa jonnekin, niin kirjoitan tänne koska joka tapauksessa täällä surffailin.

Voi että miten joku mies voi olla niin täydellinen! Kukaan mun entisistä ei ole mitään verrattuna tähän. Ei ykskään mies mun menneisyydestä. Ja oon tuntenut tän miehen nyt yli 3 vuotta eikä mitään kusipäisyyttä havaittavissa:)

Ja mä kun olin jo sitä mieltä etten ikinä koskaan enää rakastu enkä ikinä koskaan tarvitse miestä mihinkään. Nyt vasta nään sen että jos se mies on oikea unelma, niin kyllä sitä kaipaakin sen miehen rinnalle.

Tää nyt oli vaan tällanen ylistys/hehkutus:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme